nroj Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) problemet mitt er at jeg har drevet å kjøpt og solgt ps3 maskiner men nå har jeg en som jeg skal beholde men får ikke brukt kjøpene mine på psn kontoen min for den er allerede registrert på 5 andre ps3 maskiner får denne meldingen på psn identiteten på dette ps3 systemet kan ikke bekreftes,så dette inneholdet kan ikke brukes. 5 identiteter på flere ps3 systemer er allerede bekreftet på kontoen din.For å bekrefte identiteten på dette ps3 systemet,må du slette et annet ps3 system. har slettet al info,kontoer å saves ol på alle maskinene jeg har solgt så det er ikke problemet vet bare ikke hvordan jeg får slettet et ps3 system i fra kontoen min? å kunde service er jo selvsagt stengt på lørdag håper derfor det er noen her inne med erfaring om dette som kan si meg hva jeg må gjøre Endret 14. september 2008 av nroj Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du har blitt eid av sony! Det er INGENTING du kan gjøre med dette. Da dette er en form for kopibeskyttelse fra sony. Slik at en konto ikke blir brukt av alle til å kjøpe ting med. Som er en helt grei løsning med 5 konsoller da dette ikke er noe vanlig problem for mannen i gata. Annet en de få som er i dine sko. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) men det står jo i meldingen at jeg må slette et system? å da må jo det gå hvis ikke så er det jo ikke noen vits at det står der Endret 13. september 2008 av nroj Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Problemet er at du bare har slettet kontoen din, mens du egentlig skulle deaktivert kontoen på de maskinene du har solgt. Det eneste du kan gjøre er å spore opp igjen de gamle maskinene, be de logge seg inn, og deretter gå på account management for å deaktivere kontoen. Nå har du det sånn at hvis du feks lasta ned Warhawk på en av disse maskinene, så er det bare disse 5 maskinene som kan laste det ned.. Tungvindt skal det være, spesielt når Sony ikke nevner noe om det når du skal sende inn maskinen din. De ber deg bare slette kontoen, og formattere. Men dette deaktiverer ikke kontoen Lenke til kommentar
nroj Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Takk for svar skyggefreaken har sendt mailer nå så da får jeg håpe det går Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Takk for svar skyggefreaken har sendt mailer nå så da får jeg håpe det går tror du må få de til å lage en ny bruker først. For ellers sletter de kanskje sin egen konto samtidig? Så må de gå på Account Management>Activate System>PS3>Game Content>Deactivate Lenke til kommentar
nroj Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 takk for hjelpen skyggefreaken det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå