HCG Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg er bare 10,blir 11 om 7 dager, så jeg trenger tips til hvilket spill jeg burde kjøpe for bursdagspengene mine eller ønske meg? Kom med forslag og gjerne trailer og gameplay fra spillet dere foreslår Frist: 31/Jan/2009. Fristen ble utvidet fordi jeg kunne ha den lengre. Liste med forslag: LittleBigPlanet - Kurt Grusom Burnout Paradise - Kurt Grusom Motorstorm: Pacific Rift - Kurt Grusom Saints Row 2 - Laland LittleBigPlanet - Heronemis Ratchet & Clank: Tools of Destruction - Paisly Burnout: Paradise - Paisly Race Driver: Grid - Paisly Lego Star Wars - Paisly CoD 4: Modern Warfare - Paisly Forslag med spill jeg burde vente på: Uncharted 2: Among Thieves - Manu333 God of War 3 - Manu333 Endret 12. desember 2008 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har spilt GTA IV og vil anbefale det sterkt. Men i og med at jeg ikke har prøvd noen av de andre spillene, så kan jeg ikke råde deg i hva du skal kjøpe. EDIT: skrivefeil Endret 12. desember 2008 av Natrium Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Har spilt GTA IV og vil anbefale det sterkt. Men i og med at jeg ikke har prøvd noen av de andre spillene, så kan jeg ikke råde deg i hva du skal kjøpe. EDIT: skrivefeil Jeg skrev jo at jeg har GTA4 fra før. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Here we go again: For det første kunne du tatt en titt her: Billige PS3-spill og her: Ditt Game-of-the-Year-spill til PS3og sett om det var noe som fristet. For det andre har vi en søkefunksjon. På søk etter "hvilke spill" fant jeg: Trenger litt hjelp med valg av spill Lurer på et nytt spill, hvilket? Kun to spill jul. hvem skal jeg velge?!? Hvilket spill bør jeg kjøpe? Dine favoritt-demoer fra PS Store CO-OP PS3 Spill, hvilke finnes, og hvem er bra? Hvilket Skyespill ? Shot'em'up? Obligatoriske titler på PS3? Gøye 2-4 player spill? (Flere spillere på samme skjerm) Hva psn-spill vil dere seie er et must-spill? Hvilke PS2 titler foreslår du til meg? Hvilke spill anbefaler dere? Akkurat kjøpt PS2 - Noen få tips!? :o) Hvilke PSN spill anbefaler dere? Bra spill med bra singleplayer funksjon. Du bør finne et spill som frister her. Og neste gang, søk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er bare 10,blir 11 om 7 dager, så jeg trenger tips til hvilket spill jeg burde kjøpe for bursdagspengene mine eller ønske meg? Kom med forslag og gjerne trailer og gameplay fra spillet dere foreslår Frist: 19/Dec/2008 Her er noen spill jeg har fra før, så ikke anbefal dem: Uncharted: Drakes Fortune NFS ProStreet Grand Theft Auto 4 GTAIV når du er 10 snart 11? Hva slags foreldre har du? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er bare 10,blir 11 om 7 dager, så jeg trenger tips til hvilket spill jeg burde kjøpe for bursdagspengene mine eller ønske meg? Kom med forslag og gjerne trailer og gameplay fra spillet dere foreslår Frist: 19/Dec/2008 Her er noen spill jeg har fra før, så ikke anbefal dem: Uncharted: Drakes Fortune NFS ProStreet Grand Theft Auto 4 GTAIV når du er 10 snart 11? Hva slags foreldre har du? Haha, veldig morsomt :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA. Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 LittleBigPlanet Burnout Paradise Motorstorm: Pacific Rift Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Saints Row 2 er latterlig morsomt! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vente på Uncharted 2 eller God of War 3 Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ønsk deg LittleBigPlanet! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) GTAIV når du er 10 snart 11? Hva slags foreldre har du? Haha, veldig morsomt :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA. Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene. Morsomt? Ser ikke helt vittigheten med å spille GTAIV når man er 10år. Jeg forstår 15 åringer og enkelte 14 åringer, men seriøst? Unger i slik alder påvirkes som regel feil når man spiller volds-spill og de tror virkeligheten er slik som på spillene. Enkelte er kanskje "modne" nok til å spille slike spill, det forstår jeg,men i en så ung alder som 10år har man ikke utviklet den logiske tankegangen og evnen til å være moden, mener da jeg. Det er kanskje gøy å spille gta som 10 åring å se: "Oi, det kappet jeg hu i to". Dere tror sikkert dere er tøffe når dere spiller det, noe som er helt feil. Men seriøst. Det er en grunn til at spillet har 18+. I den alderen som du er i, hadde vi det gøy med spill som: Ratchet & Clank, fifa, star wars, ninja turteles, sly. Uansett, nok off-topic. Anbefaler deg spillene: Ratchet & Clank: ToD ( ikke blod ,så det vil du ikke ha eller?) Burnout: Paradise. Race Driver: Grid. Lego star wars. Call of duty 4. LittleBigPlanet Som sagt, jeg mener ikke du burde spille spill som ahr høyere aldersgrense enn 16+ helst 12+. Endret 12. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) GTAIV når du er 10 snart 11? Hva slags foreldre har du? Haha, veldig morsomt :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA. Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene. Morsomt? Ser ikke helt vittigheten med å spille GTAIV når man er 10år. Jeg forstår 15 åringer og enkelte 14 åringer, men seriøst? Unger i slik alder påvirkes som regel feil når man spiller volds-spill og de tror virkeligheten er slik som på spillene. Enkelte er kanskje "modne" nok til å spille slike spill, det forstår jeg,men i en så ung alder som 10år har man ikke utviklet den logiske tankegangen og evnen til å være moden, mener da jeg. Det er kanskje gøy å spille gta som 10 åring å se: "Oi, det kappet jeg hu i to". Dere tror sikkert dere er tøffe når dere spiller det, noe som er helt feil. Men seriøst. Det er en grunn til at spillet har 18+. I den alderen som du er i, hadde vi det gøy med spill som ratchet & clank, fifa, star wars, ninja turteles, sly. Uansett, nok off-topic. Anbefaler deg spillene: Ratchet & Clank: ToD ( ikke blod ,så det vil du ikke ha eller?) Burnout: Paradise. Race Driver: Grid. Lego star wars. Call of duty 4. LittleBigPlanet Som sagt, jeg mener ikke du burde spille spill som ahr høyere aldersgrense enn 16+ helst 12+. Jeg tar sånne spill på alvor, jeg leker ganske lite på sånne spill. Jeg kjenner 5-6 stykker som jeg vet leker seg ENOOOOOOOOOOOOORMT mye på sånne spill som GTA. Og GTA IV burde bare ha 16++ aldersgrense. Og jo, jeg vil ha R&C ToD Endret 12. desember 2008 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Lego Batman! Prøvde demon = Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finnes half life serien til PS3? Hvis ikke syns jeg synd på deg :/ Makan til spillserie finns ikke. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Half-Life 2: Orange box finnes til PS3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dead space er hyllet av mange, og med god grunn. Spillet er underholdene som lite annet. Bare ikke vis foreldrene dine hva du spiller :o Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dead space er hyllet av mange, og med god grunn. Spillet er underholdene som lite annet. Bare ikke vis foreldrene dine hva du spiller :o Hvis foreldrene skal kjøpe det, så vet de nok hva han kommer til å spille xD Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Som Dunedain seier er det fleire trådar som dekkjer dette emnet. Sånn tråden utviklar seg ser det ut til at dette blir ein generell anbefalingstråd. Då burde eksisterande trådar vere gode nok. Skulle det vere vits med ein eigen tråd burde dette i så fall vere ein som retta seg mot eit spesifikt emne som ikkje er tatt opp i tidlegare nemnte trådar (td. spel for trådstarters aldersgruppe), men dette ser ikkje ut til å vere eit mål frå trådstarters side. Hugs og på at caps ikkje skal brukast i særleg grad i emnetittelen. Denne tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg