Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk Endret 12. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tull, da faller tennene dine ut. Jeg går for 2 ganger om dagen, men som oftest blir det med engang per dag. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 tull. eg har hatt denne rutinen i 3 år og nesten ikkje hatt noken hol, dessuten drikk eg cola kvar dåg og allikevel er tennene mine heilt kvite. tannlegen har heller ikkje sagt at eg har spesielt dårlege tenner, berre at eg å slutte å drikke så mykje cola Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bytter på to og en gang om dagen. Å gjøre det kun en gang i uken kan ikke være godt for tennene i det hele tatt. Kaster bort tid? Skal ikke mer en et minutt to ganger dagen for å ha langt sunnere tenner,så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 hadde eg vert god i matte kunne eg vist deg problemet. Eg veit ikkje kor lang tid det er normalt å pusse dei? 5 min kvar gong? altså 10 minutt til dagen. ti minutt kvar dag i 365 dagar, og viss du lev i f.eks 85 år så må du gange det med 85 vel (?) og viss noken kan rekne det for meg så ser du at jævli mykje tid går i å pusse tennene!!!!! Der har du problemet min ven. eg fattar ikkje kvifor folk gidd å pusse dei kvar dag, når det hell meir enn lenge nok å gjere det ein gong i veka slik eg gjer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 1-2 ganger dagelig. Ikke alltid at jeg gjør det om morgenen i helgene. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pusser de tre ganger om dagen: på morran, når jeg stikker ut og når jeg legger meg. Tenna dine er kanskje hvite, schnell, men jeg tviler på at ånden din er god om du faktisk pusser tenna en gang i uka. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 til trådstarter: hvorfor gidder du å kaste bort tiden din med å skrive at du ikke pusser tennene dine. Håper bare at ikke har en kjæreste, hi-hi! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Tenna dine er kanskje hvite, schnell, men jeg tviler på at ånden din er god om du faktisk pusser tenna en gang i uka. jo den og er god til trådstarter: hvorfor gidder du å kaste bort tiden din med å skrive at du ikke pusser tennene dine. Håper bare at ikke har en kjæreste, hi-hi! jeg prøver ¨å få fram ett budskapk, at folk må slutte å kaste bort så mye tid på ting de egentlig ikke trenger å kaste det bort på!!! ikke abre tannpuss, men masse andre ting og!! som for eksempel og rydde er ett annet eksempel. jeg har ikke ryddet eller vasket rommet mitt på ett helt år, og slipper dermed og bruke mitt korte liv på slike ting Endret 12. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) 1) Du bruker for så vidt veldig lite tid på å pusse tennene, i ett 85 år langt liv, inkludert skuddårsdagene, vil du bruke 215.6 dager på å pusse tennene dine. Til sammenligning vil du leve i 31047 dager, noe som vil si at du bruker 1/144 av livet ditt på å pusse tenner, noe som tilsvarer litt under 0.7% av livet ditt. Vil ikke si at det er skremmende mye da du f. eks. bruker minst 4.2% på å spise, da er jeg snill og regner med at en faktisk kun spiser 1 time pr. dag, vil tro hvertfall jeg bruker mere tid enn det. 2) Det å kun pusse tennene en gang i uka ville hvertfall gjort at jeg er glad vi sitter på hver vår data. Selv om ikke du plages av ånden din kan jeg garantere deg at andre nesten 100% sikkert gjør det, men er for høflige/redde til å si noe. Endret 12. januar 2008 av NevroMance 1 Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jo den og er god Du pusser tenna 1 gang i uka? Den kan umulig være god. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre Elskelige lille trollet mitt ... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg tror schnell bare vil ha oppmerksomhet med innlegget sitt, han pusser sikkert tennene sine to ganger om dagen Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 nei jeg er 100 % sikker at hvertfall broren min hadde sagt noe viss jeg hadde hatt dårli ånde. og jeg er ikke venner med noen høflige folk nesten, så jeg veit noen hadde sagt det. og viss jeg har dårli ånde, så bryr jeg meg ikke noe om det nej sonja, eg vil ikkje ha oppmerksomhet, eg vil at det bodskapet eg prøve og gje folk skal få det. det er ikkje berre tannpuss eg snakkar om, eg snakkar om alle andre småting som ein strengt tatt ikkje treng å gjere, som folk allikevel gjer! Er det ingen som kan sjå litt lenger enn nesetippen sin, og forstå kva eg meiner? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor gammel er du egentlig? Selfølgelig må du pusse tennene. Tenk når du får dame og du overnatter. Dere våkner også spør hun "pusser du ikke tennene" også svarer du "Nei gidder ikke". Det bare passer ikke. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor gammel er du egentlig? Selfølgelig må du pusse tennene. Tenk når du får dame og du overnatter. Dere våkner også spør hun "pusser du ikke tennene" også svarer du "Nei gidder ikke". Det bare passer ikke. eg er 17 jo det passer seg. viss ho ikkje respekterer det får ho finne seg noken andre Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 har du prøv å puste i ansiktet til noen??? er sikker på at de vil si du har dårlig ånde... jeg pusser tennen mine 2min hver dag. det holder. har en elektrisk tannbørste som gjør jobben enkel. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men hvis du ikke pusser tennene hvordan er tennene hvit? Drikker du mye melk(hvis det hjelper da)? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 nei jeg er 100 % sikker at hvertfall broren min hadde sagt noe viss jeg hadde hatt dårli ånde. og jeg er ikke venner med noen høflige folk nesten, så jeg veit noen hadde sagt det. og viss jeg har dårli ånde, så bryr jeg meg ikke noe om det nej sonja, eg vil ikkje ha oppmerksomhet, eg vil at det bodskapet eg prøve og gje folk skal få det. det er ikkje berre tannpuss eg snakkar om, eg snakkar om alle andre småting som ein strengt tatt ikkje treng å gjere, som folk allikevel gjer! Er det ingen som kan sjå litt lenger enn nesetippen sin, og forstå kva eg meiner? Hva slags andre "småting" tenker du på da? Andre hygiene-ting? Dusje, vaske seg etter å ha vært på do, gå helt til doen for å tisse istedenfor å bruke vasken? Uansett hva du sier om din ånde har jeg fint lite lyst til å se etter om de er hyggelige eller om du faktisk har god ånde (tviler). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kvifor bruker du heile tida for mange ropetegn? Lat oss sjå. I ca. annankvar du postar brukar du 3-4 ekstra ropetegn. Lat oss seia 4 då. Det tar deg ca 0,7sekund (?) å skrive desse 4 ropetegna. Du har 1,6 postar kvar dag, dvs. 0.8 postar med 4 ropetegn. På ein dag brukar du 0,56 sekund på å skrive ropetegn. Det er 356 1/4 dagar i året, så på eit år brukar du 199,5 sekund på å skrive ropetegn. Om du lev til du er 85 år, vil du ha brukt 16957,5 sekund på å skrive ropetegn. Dette tilsvarar 4,71 timar. ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg