Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å komme under sammleie

Gjest Litt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Litt frustrert

Hei

Jeg har en ting jeg lurer på, det kunne vært greit om noen som har hatt samme problemer forteller om samme situasjon og hvordan det løste seg og om det gikk lang tid.

Jeg er en gutt på 23 år som for ikke lenge siden hadde sammleie for første gang. Problemet var og er fortsatt (selv etter å ha hatt sammleie 10-15 ganger) så kommer jeg ikke. På det siste har jeg vært nerme, men det tar ufattelig lang tid (vi snakker 2timer) Meg og damen har forsøkt mange forskjellige stillinger, at hun kniper litt osv osv.

Det skal sies at jeg har holdt på "solo" siden jeg var 10-11 år gammel og de siste årene en gang per dag. Jeg har alltid hvert redd for at første gang skulle ta 2 min så jeg har i løpet av de siste årene også lært meg til å holde på lenger på egen hånd.

Av medisinske årsaker kan vi heller ikke bruke noen form for prevansjon. Jeg er selfølgelig redd for at hun blir gravid, men hun sier hun har kontroll på det (sikkre perioder)

For diskusjonens skyld, jeg er virkelig glad i henne, hun gjør meg kåt som bare rakkern , jeg har ikke penis som er tynn som en blyant :p

På egen hånd med litt visuell stimuli klarer jeg fint å komme på 10-15 min om jeg vil.

Noen tips? Er jeg for tilvendt med min hånd? Kan det være underbevistheten som er redd for å komme inni henne pga vi holder på uten prevansjon? (selv om jeg vet at det kan komme litt før orgasme også.. ) Vil dette komme av seg selv?

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Kan være at du kanskje er litt anspent da. At du som du sier at det kanskje ligger litt i bakhodet " jeg skal ikke kom for tidlig" og så har det ballet seg litt. Et tips kan jo være ta det litt mer, være litt avslappet, og tenke at dama di antagelig tente på deg før deg blei no bangbang;)

Lenke til kommentar

vanligvis skyldes dette en av to ting (eller begge):

a) du anstrenger deg for mye ubevisst. det finnes diverse øvelser som kan gjøres for at du skal få en åpenbaring. etter litt trening blir alt så bra atte.

b) prøv å være avholdene fra å hjelpe deg selv. på den måten får du bygget opp "spenning" i kroppen. og det er lettere å få utløsning dess mer spenning det er.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Sjønner at du er fustrert... Jeg greier det på under 1min alene. Men sammen med en dame kan jeg holde på i timesvis O_o

Første gangen jeg hadde sex kom jeg ikke... og måtte dra med toget :/ kipe greier...

Lenke til kommentar
Av medisinske årsaker kan vi heller ikke bruke noen form for prevansjon. Jeg er selfølgelig redd for at hun blir gravid, men hun sier hun har kontroll på det (sikkre perioder)

Kanskje dette er problemet - at du i bunn og grunn veit at det kan gå galt?

Uansett ser eg ingen medisinske årsaker til å ikkje kunne bruke kondom...?

:)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Som du selv sier, det er ikke så lenge siden første gang, og som kjent er første gang tilnærmet aldri perfekt. Det skal nok ikke mer enn litt trening og tilvenning til før det blir bra.

Lenke til kommentar
Gjest Litt frustrert

8535502[/snapback]

Hun blir sår av det, sikkert latex allergi, mener det finnes alternativer, men hun sier hun har testet alt hun har funnet på appotek. (fra tideligere partnere)

Jeg har søkt på mitt problem på nettet før uten å finne noe, etter jeg skrev innlegget søkte jeg igjen med litt andre søkeord og fant faktisk mange som har stillt samme spørsmål.

Det som går igjen er det psyiske og at en er for vandt med sin hånd.

Jeg kommer til å kutte helt ut nå og se hvor lenge jeg holder ;) Jeg kommer til å få boner 20 ganger om dagen, men men for lære meg å kutte ned.

Lenke til kommentar
Eg kan berre seie ein ting frå mi erfaring, å komme tidlegare må vere mykje verre enn å komme seinare.. Men ikkje kome i det heile tatt? Hmmz.. Never been there..

8539516[/snapback]

Sant nok.. litt skuffende med samleie uten orgasme, men å holde ut lenge er jo reine heltedåden.

Til trådstarter:

Husk at det største erogene organet ligger mellom ørene, da. Det er nevnt tidligere, men jeg tror du må slappe mye mer av når du har sex. Dessuten må du tenke mye på deg selv (altså ikke misforstå - du skal virkelig pleie dama), men fokuser på alt det gode og prøv å utelukke det som kan gå galt.

Du er helt klart i en vanskelig og ganske kjip situasjon, men jeg håper du får det til. Lykke til.

Fredrik :)

Lenke til kommentar

8535502[/snapback]

Hivs ingen av de bruker prevansjon kommer det helt sikkert til å gå galt! Det finnes ikke "sikre perioder". Men p-piller fungerer supert om man ikke vil bruke kondom.

Nuja, over til problemet som ble tatt opp i tråden: det hjelper nok å slappe av og ikke tenke for mye på problemet (som sikkert ikke er så enkelt, men). Også kan det være mindre ronking gjør deg mer følsom der nede.

Du kommer ikke hvis hun onanerer deg, eller ved oralsex heller?

Lenke til kommentar
Husk at det største erogene organet ligger mellom ørene, da.

8540497[/snapback]

Panna eller nakken? :dontgetit:

8551676[/snapback]

Har du panna/nakken mellom ørene? Panna er vel mer foran ørene, nakken bakenfor? Nuja, ble litt OT dette...

8552051[/snapback]

Jeg håper inderlig at du kødder nå... Så du ikke ironien?

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig at du kødder nå... Så du ikke ironien?

8552710[/snapback]

Ah, sorry, er ikke vant med at folk ikke har så lite mellom ørene :p Ja, også det faktum at du skrev "dontgetit" i innlegget (riktinok med kolon foran og bak, men)

:whistle::blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...