Whackedorange Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Microsoft har nettopp arrangert en pressekonferanse om RPG i Japan og her ble det pratet om mye snacks. Høydepunkter: * Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360. * Tales of Vesperia kommer til 360 neste år (ingen andre plattformer er nevnt foreløpig). * Inifity Undiscovery fra Square/Enix kommer KUN til 360 i september. * The Last Remnant fra Square/Enix kommer først til 360, release vinter (PS3 versjon kommer senere). I tillegg så kommer også Fallout3 og Fable2 (esklusivt til 360)så det er mye snacks som kommer hvis man liker RPG. http://www.xboxic.com/news/4742 I tillegg jobber mistwalker med Blue Dragon 2 som kommer KUN til 360. Endret 10. juni 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gode nyheiter! Har sett fram til Fallout3 og Fable2 i alle fall.. Fable2 er vel ikkje så langt unna no? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 * Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360. Dette er så utrolig BAD! Men ifølge psu.com så har de sagt "undecided" angående PS3-release. http://www.psu.com/Star-Ocean-4-to-Xbox-36...a0003937-p0.php Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 * Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360. Dette er så utrolig BAD! Men ifølge psu.com så har de sagt "undecided" angående PS3-release. http://www.psu.com/Star-Ocean-4-to-Xbox-36...a0003937-p0.php Nå står det jo i linken att spillet foreløpig only is confirmed for 360 så intill det eventuelt forandrer seg så er det eksklusivt for 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er jo egentlig ganske utrolig kor mye JRPG snack som dundrer inn på den lille bråkmakeren Hadde aldri trudd det for 3 åt tilbake at det skulle vere tilfellet ihvertfall. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Stor seier for MS. At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig. Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P Endret 10. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg la merke til at Tales of Vesperia kommer i August i Japan og USA, mens i Europa kommer det først i 2009. Noen spesiell grunn til dette? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Som regel at det skal oversettes til Fransk, Spansk, Tysk og Italiensk først. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ut i fra det jeg har sett er det The Last Remnant jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 For de som er intressert ligger det ein demo av Tales of Vesperia på JAP Market Place Den skal etter sigende også vere på engelsk, skal prøve denne no. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Stor seier for MS.At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig. Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P Håper ikke de kommer til å kalle den xbox 720, da blir det no buy:P men ja er utrolig, men Ms har mye penger og de tror vel fortsatt på gode salg i Japan, så de gjør alt for å få det til. Men sålangt har eternal sonata, blue dragon og lost hva enn det het, feila i salg. så. vi får se. Noen her som virkelig likte blue dragon?:S og noen som virkelig har tro på fable 2 og fallout 3? får sjekke ut resten av linkene og se om det er noe juicy stuff Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Stor seier for MS.At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig. Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P Håper ikke de kommer til å kalle den xbox 720, da blir det no buy:P men ja er utrolig, men Ms har mye penger og de tror vel fortsatt på gode salg i Japan, så de gjør alt for å få det til. Men sålangt har eternal sonata, blue dragon og lost hva enn det het, feila i salg. så. vi får se. Noen her som virkelig likte blue dragon?:S og noen som virkelig har tro på fable 2 og fallout 3? får sjekke ut resten av linkene og se om det er noe juicy stuff Jeg personlig elsket Blue Dragon. Syns det hadde en god historie og et vel fungerende gameplay som gjorde at jeg koste meg utrolig masse med det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg kommer nok til å kjøpe alle de spille der Blir skikkelig moro! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Kommer nok til å kjøpe alle de spillene som står i førsteposten bortsett fra de som er merket med * på starten og Blue Dragon 2. Endret 23. juni 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke noe info om et nytt Elder Scrolls spill asså Nei huff, kommer vel ikke ut det før Microsoft gir ut ny konsoll kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 oppfølgeren til Two worlds kommer i oktober. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen som har peiling på hvordan kampsystemet blir i Fallout 3? er ganske intresert i den tittelen Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper vi får vite noe om Blue Dragon på årets E3, likte det første spillet, så gleder meg til oppfølgeren ^^ Angående Tales of Vesperia så håper jeg virkelig at man kan spille US versjonen på konsoller kjøpt i Europa. Ellers blir det lang ventetid til releasen i 2009 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Microsoft har nettopp arrangert en pressekonferanse om RPG i Japan og her ble det pratet om mye snacks. Høydepunkter: * Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360. * Tales of Vesperia kommer til 360 neste år (ingen andre plattformer er nevnt foreløpig). * Inifity Undiscovery fra Square/Enix kommer KUN til 360 i september. * The Last Remnant fra Square/Enix kommer først til 360, release vinter (PS3 versjon kommer senere). I tillegg så kommer også Fallout3 og Fable 2 (esklusivt til 360) så det er mye snacks som kommer hvis man liker RPG. Mange digge spill.. *sikle* Lenke til kommentar
baltie Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror alle disse kommer til å havne i spillsamlingen min. Og jeg var en av de som virkelig likte Blue Dragon. Riktignok fikk jeg ikke spilt igjennom det, men har tenkt til å gjøre det snart. Har bare blitt så mange andre spill i mellomtiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå