Gå til innhold

Sannheten om jødene og jødedommen?


Anbefalte innlegg

Jeg lagde en tråd der jeg lurte på litt ting om jødedommen, siden jeg hadde prosjekt på skolen. Etter jeg har sakt hva jeg fikk i karakter og sånn så skriver enn dette her:

 

Vel, hun virker ikke som den beste nei. Men du må for all del ikke fortelle sannheten om jødene, for da blir du hengt, og får dårlige karakterer.Hold deg til den propagandaen du lærer på skolen.

 

sannheten om jødene og jødedommen kan du lære når du er ferdig på skolen.

 

Jeg kan ikke så mye om jødedommen og jøder, bare fakta etc. Så jeg ble jo ganske nysgjerrig på hva dette var.

 

Så hva er sannheten om jødene og jødedommen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Du må love å ikke snakke høyt om dette, siden jødene har satelittovervåking av hele verden. Jøder har horn, det er derfor de går i rare hatter. De suger også blod av barn om natten.

Er det dette du sikter til?

 

På linken nedenfor ser man jødiske Mohel utfører en rituel sexuell lemlestelse på et spedbarn ved å skjære av nisselua og putte barnets penis i munnen og suge blod.

 

1976_PedophilicJewRituals.jpeg

1976_PedophilicJewRituals-2.jpeg

"The baby cried, blood flowed on to his penis and - as the rabbi had predicted - Graham [the godfather] did not faint. The rabbi then bent over the baby and sucked the wound. I know this sounds awful, but it is part of the Jewish tradition. It's supposed to help the healing."

http://www.sexuallymutilatedchild.org/mohel.htm

Lenke til kommentar
Du må love å ikke snakke høyt om dette, siden jødene har satelittovervåking av hele verden. Jøder har horn, det er derfor de går i rare hatter. De suger også blod av barn om natten.

 

 

Nå tøyser du fælt.

De får da vel ikke plass til horn under de høye smale hattene, og heller ikke under de små solkalottene mange av dem går med på hodet.

Lenke til kommentar
Regner med at det ikke er en fryktelig hemmelighet om jødene da :)

 

Vel Andie93, du har bedt om det :)

 

Jødene har noen hemmeligheter ja, men jeg tror ikke noen av dem egner seg for skolen, de vil helst bare høre de snille og behagelige tingene. Som feks. den propagandaen jødene selv kommer med.

 

Det første du bør være klar over, er at det fins hovedsaklig to typer jøder, vanlige jøder og sionister. Sionismen er en ideologi som ble grunnlagt av Theodor Hertzl i 1896. Sionistene er de som står bak opprettelsen av Israel.

 

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsourc...aphy/Herzl.html

 

Dette stoffet er det ikke noe i veien for at du bruker på skolen, men senere kommer noe du absolutt ikke bør bruke.

Lenke til kommentar
Tja, er vel ikke akkurat noen store skumle hemmeligheter om jøder, men er nok av konspiraskonsteorier og lignende :p

 

Men jeg må si meg enig i at omskjering er en grusom skikk og burde vært gjort ulovlig tvert.

 

 

Det er mye jødene holder for seg selv, og som de ikke vil at vi skal vite. Noe lekker ut av og til, men jødene stoler på det du nå sier, nemlig at vi tror det er bare "konspirasjonsteorier" Og deretter bare glemmer det.

Jeg må innrømme at det meste virker ganske utrolig, men det er fakta, og ikke noen konspirasjonsteori.

 

Jeg kommer tilbake med mer senere, nå blir det ikke tid.

 

 

Når det gjelder omskjæring, så er det ikke bare omskjæringen, men rabbien suger blodet fra barnets penis også. Nå er det visstnok ikke alle jøder som praktiserer dette, men noen gjør det også i dag for det er en del av jødenes tradisjoner.. Men jødene selv vil jo selvsagt benekte dette.

 

Men alle jøder omskjærer sine guttebarn.

Lenke til kommentar
Baltazar: Jada, vet at noen praktiserer blodsugingen, men det relativt uskyldig i forhold til resten synes jeg.

 

Og konspirasjonsteorier er konspirasjonsteorier uansett om de er sanne eller ikke.

 

Det er mulig du syns det, men det er slikt som jødene selv benekter, og jeg syns også det er ganske perverst.

 

Men du har likevel rett i at det er ganske uskyldig i forhold til mye annet av det de heller ikke vil fortelle oss.

Lenke til kommentar
Baltazar: Jødene har nok fint lite skumle hemmeligheter de ikke forteller oss :p Har sett mange dårlige konspirasjonsteorier, men ikke en eneste en som henger på greip.

 

Ja, de fleste tror at det bare er "konspirasjonsterier" Og det er også det jødene vil vil skal tro, og har "oppdratt" oss til å tro.

Poenget er nemlig det, at om de klarer å få oss til å tro at det bare er konspirasjonsteorier, så oppnår det at vi bruker tiden på å krangle oss imellom og bekjempe hverandre, mens de selv får ro til å arbeide med sine planer.

Lenke til kommentar

De fleste av dagens jøder er azkenazijøder, som er etterkommere etter khazarene, et tyrkisk/mongolsk folk som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740. I 1800 årene oppsto en nyreligiøs bevegelse blandt disse khazarjødene, og de fikk det for seg at de var Guds utvalgte folk, og at de skulle opprette sit land israel.

Ideen om at jødene er et folk, oppsto med zionismen i 1896. Men jødene er ikke et folk, men består av individer fra mer enn 100 forskjellige folkeslag. Det som bindr dem sammen er felles religion.

 

 

Askenazijødene er også i flertall i Israel i dag. Ca 95 % av dagens jøder er etterkommere etter khazarene, samt andre folkeslag. kun ca 5 % av dagens jøder har muligens noe slektskap med judah stamme, som ordet jøde stammer fra.

 

http://www.innsyn.com/artikler/khazar.html

 

http://198.62.75.1/www2/koestler/

 

 

 

 

Jødene er ikke semitter, ordet antisemittisme ble oppfunnet av khazarjødene i 1848 for å unngå kritikk.

Jødene er heller ikke Guds utvalgte folk. Det var Israels folk som var Guds utvalgte folk i GT, men jødene er ikke Israels folk. Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på en etterkommer etter judah stamme, men i dag er det blit til betegnelse på en som tror på jødedommen.

 

 

 

http://www.innsyn.com/innsyn/3-03/antisemitisme.htm

 

 

 

Det er de kristne, de som følger Jesus og Hans budskap som i dag er Guds utvalgte folk. Jødene forkastet budskapet, og drepte Jesus.

Isaels folk er i dag kjent som den kaukasiske rase, og er i dag hovedsaklig spredt utover i vesteuropa og USA. Det var til oss Jesus sendte apostlene for å forkynne evangeliet, slik at vi skulle spre det videre. De jødene som er etterkommere etter judah stamme, er en av israels stammer, og følgelig også av den hvite kaukasiske rase, disse er antakelig spredt blandt de andre av Israels stammer, hovedsaklig i europa og USA, og ingen vet hvem de er.

 

http://www.innsyn.com/artikler/apostle.html

 

Det er vi som er etterkommere etter Israels tapte ti stammer.

 

http://www.innsyn.com/artikler/israel1.html

 

http://www.innsyn.com/artikler/israel2.html

 

Følgelig er det også vi som er de virkelige semittene, og det er meningsløst at jødene som selv ikke er semitter, kaller oss som er semiter for antisemitter.

Ordet semitt,betyr egentlig "sønner av sem" Og er betegnelse på etterkommere av Noas sønn Sem. Dette er imidlertid blitt utvannet til at det i dag feilaktig blir brukt ukritisk om nesten alle folkeslag fra midøsten, og også jøder som ikke bor i midøsten, men er "jøder" kun fordi de deler samme religion.

 

Jødene i dag har ikke noe med Israel å gjøre, for de er ikke av Juda stamme, og de har uansett ikke noen rett til å bruke navnet Israel. For Israel er ikke betegnelse på et land, men på Israels folk, som omfatter 12 stammer. Jødene i dag tilhører ingen av Israels stammer.

 

http://www.innsyn.com/artikler/stammer_bibelref.htm

 

 

Mange kristne tror at opprettelsen av Israel, er fullbyrdelse av profetien om at Gud skal samle sitt folk. Dette er selvfølgelig etter jødenes ønske, for det er de selv som holder liv i denne myten, dels fordi jødenes hellige bok-den babylonske talmud- sier det, og dels fordi de vil sikre seg de kristnes støtte. Dette er også en fordekt måte å bekjempe kristendommen på, noe som de ønsker, og har prøvd på gjentatte ganger opp gjennom historien.

 

Men opprettelsen av Israel har ikke noe med disse profetiene å gjøre.

 

http://www.innsyn.com/artikler/israel_samling.htm

Lenke til kommentar

Balthazar: Du kommer med svært mye historikk som er irrelevant for dagens situasjon.

 

Jødene er ikke semitter, ordet antisemittisme ble oppfunnet av khazarjødene i 1848 for å unngå kritikk.

 

Om de er semitter eller ikke har ikke så mye å si. Anti-semittisme er i dagens ordbruk synonymt med diskriminering eller hat mot jøder.

 

Jødene er heller ikke Guds utvalgte folk. Det var Israels folk som var Guds utvalgte folk i GT, men jødene er ikke Israels folk. Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på en etterkommer etter judah stamme, men i dag er det blit til betegnelse på en som tror på jødedommen.

 

Igjen fullstendig irrelevant. Ingen folk er guds utvalgte folk siden det ikke eksisterer noen gud. Både jødene og kristne tror hver for seg at de er guds utvalgte. At de opprinnelig var en betegnelse på en ting og i dag brukes ordet mer generelt har heller ikke noe med saken å gjøre.

 

Det er de kristne, de som følger Jesus og Hans budskap som i dag er Guds utvalgte folk. Jødene forkastet budskapet, og drepte Jesus.

 

Igjen, du argumenterer som om kristendommen er automatisk fakta. Både kristendommen og jødedommen har en like ubevisbar religion og tror på forskjellige ting.

 

Ordet semitt,betyr egentlig "sønner av sem" Og er betegnelse på etterkommere av Noas sønn Sem. Dette er imidlertid blitt utvannet til at det i dag feilaktig blir brukt ukritisk om nesten alle folkeslag fra midøsten, og også jøder som ikke bor i midøsten, men er "jøder" kun fordi de deler samme religion.

 

Ord forandringer betydning over tusener av år, dette er noe du er pent nødt til å leve med. Språk funker slik. Hva ord betydde før er ikke relevant i denne sammenhengen.

 

 

 

Uansett, du henger deg ekstremt opp i språk og hva folk mente med ord for tusener av år siden og du framstår som en ekstremistisk kristen som hater jøder fordi de ikke tror på samme religionen som deg.

Lenke til kommentar
Balthazar: Du kommer med svært mye historikk som er irrelevant for dagens situasjon.

 

Jødene er ikke semitter, ordet antisemittisme ble oppfunnet av khazarjødene i 1848 for å unngå kritikk.

 

Om de er semitter eller ikke har ikke så mye å si. Anti-semittisme er i dagens ordbruk synonymt med diskriminering eller hat mot jøder.

 

Jødene er heller ikke Guds utvalgte folk. Det var Israels folk som var Guds utvalgte folk i GT, men jødene er ikke Israels folk. Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på en etterkommer etter judah stamme, men i dag er det blit til betegnelse på en som tror på jødedommen.

 

Igjen fullstendig irrelevant. Ingen folk er guds utvalgte folk siden det ikke eksisterer noen gud. Både jødene og kristne tror hver for seg at de er guds utvalgte. At de opprinnelig var en betegnelse på en ting og i dag brukes ordet mer generelt har heller ikke noe med saken å gjøre.

 

Det er de kristne, de som følger Jesus og Hans budskap som i dag er Guds utvalgte folk. Jødene forkastet budskapet, og drepte Jesus.

 

Igjen, du argumenterer som om kristendommen er automatisk fakta. Både kristendommen og jødedommen har en like ubevisbar religion og tror på forskjellige ting.

 

Ordet semitt,betyr egentlig "sønner av sem" Og er betegnelse på etterkommere av Noas sønn Sem. Dette er imidlertid blitt utvannet til at det i dag feilaktig blir brukt ukritisk om nesten alle folkeslag fra midøsten, og også jøder som ikke bor i midøsten, men er "jøder" kun fordi de deler samme religion.

 

Ord forandringer betydning over tusener av år, dette er noe du er pent nødt til å leve med. Språk funker slik. Hva ord betydde før er ikke relevant i denne sammenhengen.

 

 

 

Uansett, du henger deg ekstremt opp i språk og hva folk mente med ord for tusener av år siden og du framstår som en ekstremistisk kristen som hater jøder fordi de ikke tror på samme religionen som deg.

 

 

Ingenting av det jeg skriver er "irrelevant" for denne tråden, og for historien. Selv om du mener at dette ikke betyr noe, så har det absolutt betyning for historiefoståelse og forståelse av jødedommen.

 

Kriger og splittelse oppstår fordi mange mener som deg, at vi skal ikke bry oss om hva som har vært, og som har skjedd før. Fordi det er det som skjer i dag som er viktig, demed blir selve årsaken til konflikter oversett, og hatet vokser seg større, inntil vi får en ny og verre konflikt. Og slik fortsetter det som en ond sirkel.

 

Jødene vet dette, og de vet også å benytte seg av det.

 

Allt har en sammenheng, og når det gjelder historie så er det viktig å forstå hva som har vært, og hva som har skjedd.

 

Om man ikke kan forstå det, så vil man heller ikke forstå ting som skjer i dag.

Men om man forstår historien, og hva som var, og hva som har skjedd før, så vil man også kunne forstå ting som skjer i dag, og til en viss grad også det som vil skje i den nære fremtid.

 

Hovedgrunnen til at politikerne ikke forstår slike ting som feks. konflikten i midtøsten, er nettopp at de ser seg blind på hva som skjer nå, og ikke har kunnskap om hverken historie eller religion. Og de som har det bruker den ikke, fordi de ser ikke at historie og religion er nøkkelen til å forstå det som skjer, dvs. det som har skjedd før, er årsaken til det som skjer nå.

 

Historie er kanskje det viktigste faget av alle, for det meste må forståes i den riktige historiske sammenheng, kun rent tekniske fagområder er i noen tilfeller uavhengig av historisk forståelse.

Religion er også viktig når man har med religiøse folk å gjøre, for religiøse folk handler i samsvar med sin historie og sin religion.

 

Når det gjelder semitter, så er det viktig å vite den opprinnelige mening, for den er der uansett hva folk mener i dag.

Og det er også viktig å vite at ordet "antisemittisme" er noe som er oppfunnet av jødene selv for å unngå kritikk.

For når vi vet dette, sammen med det at jødene ikke er semitter. Så vet vi at når jødene bruker dette ordet mot

oss, så vet vi at det er et tomt ord uten innhold. Og vi trenger ikke å la oss påvirke og underkue om de bruker dette ordet mot oss.

 

Jeg snakker også her om hva jøder tror, og hva kristne tror. Det er du som sier at kristendommen er fakta.

 

Jeg kommed nøkter historisk informasjon, samt info. om hva jøder og kristne tror. Det er du som fremstår som en ekstremist, som hater meg fordi jeg opplyser om disse tingene.

 

Jeg hater ikke jøder, men man kan jo ikke la være å informere om hva jødedommen står for, og hva jøder flest tror og mener, av frykt for å bli oppfattet som "en som hater jøder"

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jødene selv, og muligens også norsk skole, sier at jødene bruker Bibelen(GT) Som sin hellige bok, men dette stemmer ikke. Og når jødene i Norge- som jeg har lagt merke til flere ganger- sier at jødene har "bibelskoler" og omtaler jødiske"bibelstudenter" så er det løgn. For det er talmud de studerer.

 

Jødene anser talmud, og ikke Bibelen(Gt) som sin "hellige" bok.

Talmud er en bok full av okkultisme og mystikk, og i den grad de har brukt noen vers fra Bibelen, så har de tatt versene ut av sin sammenheng, vrengt og forvridd dem, og brukt dem til å "bekrefte" jødedommens lære.

 

 

Jewish Encyclopedia 1905 sier:

 

"With the destruction of the Temple (70 A.D.) the Sadducees disappeared altogether, leaving the regulation of all Jewish affairs in the hands of the Pharisees. Henceforth, Jewish life was regulated by the Pharisees; the whole history of Judaism was reconstructed from the Pharisaic point of view, and a new aspect was given to the Sanhedrin of the past. A new chain of tradition supplanted the older priestly tradition (Abot 1:1). Pharisaism shaped the character of Judaism and the life and thought of the Jew for all the future."

 

Og Universal Jewish Encyclopedia 1943 sier:

 

"The Jewish religion as it is today traces its descent, without a break, through all the centuries, from the Pharisees. Their leading ideas and methods found expression in a literature of enormous extent, of which a very great deal is still in existence. The Talmud is the largest and most important single piece of that literature … and the study of it is essential for any real understanding of Pharisaism."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...