Gå til innhold

Du vet du er n00b når....


Articfare

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å lage, eller har nå laget en post som heter "Du vet du er n00b når...." som skal være nesten som "Du vet du er nerd når...." bare at her skal man skrive når en vet at man er n00b.

 

Og siden jeg snart har examen ( i morgen :dontgetit:) så må jeg nå øve og la dere komme fram med vitsene.

 

Okey, let's go!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet du er n00b når du runker med sandpapir.

6127470[/snapback]

 

hørt historien om Pinnochio og damene? vel, som sagt så var vår alles kjære trefikgur ganske ivrig på damefronten. men vår venn hadde et lite problem; han fikk endel klage på at han var litt grov nedentil. så han luftet denne problemstillingen med faren sin som foreslo at han skulle prøve å bruke litt sandpapir slik at han skulle unngå å være så grov.

 

etter tider og stunder spurte faren pinnokio hvordan det gikk på damefronen. "hem trenger damer når en har sandpapir?" svarte han så.

Lenke til kommentar
du vet du er n00b, når du kjøper intel framfor amd :roll:

 

6126629[/snapback]

Du vet du er noob hvis du fortsatt bryr deg om slike diskusjoner, og prøver å provosere opp til dem :love:

6127239[/snapback]

 

haha, skjønte den ble å komme....

altså....du vet du er n00b/noob når du kjøper intel framfor amd, for intel er noe dritt...KJØR DEBATT :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...