Pebble Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det går nå an å laste ned demoen via qore ep 4 fra US psn Selv er jeg overbevist om at dette kan bli bra, men det kan være vanskelig å mene noe skikkelig med kun 1 bane og 3 forskjellige kjøretøy (motorsykkel, racing lastebil og monstertruck. Derfor vil jeg høre litt hva andre mener også, siden jeg aldri har spilt motorstorm tidligere! er det stor forskjell fra gameplay? isåfall tror jeg at jeg skal plukke opp 1'rn til en billig penge! Demoen var overraskande nok på norsk også Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Koster denne demoen penger? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nei, men skal du ha demoen må du kjøpe Qore. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Grei demo. Var vel litt som forventet. Mer av det samme, litt finere grafikk og nye baner selvfølgelig. Jeg ble mer imponert av Pure-demoen. Den var skikkelig gøy! Gleder meg til å teste SOCOM i morgen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nei, men skal du ha demoen må du kjøpe Qore. Dette er da rett og slett idiotisk! Ble vi ikke lovet gratis tilgang til demoer osv av Sony en gang i tiden..? Kommer demoen noen gang som gratis nedlasting..? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Den blir tilgjengelig til alle rett før spillet kommer ut tror jeg. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Yay, fikk nett melding av playstation med kode til Motorstorm 2 demo passer perfekt ettersom jeg kjøper ny ps3 idag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hm.. så man får altså en kode til Motorstorm demo via PS Qore? I så fall; Er det en snill sjel som ikke har tenkt å prøve demoen, tar jeg gjerne imot en kode Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 jeg fikk nettop et nyhetsbrev fra SCEE med en demo kode, laster ned as we speak har ikke kjøpt qore, er bare medlem på PS3 nettsiden Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 jeg har også fått mld fra SCEE med demo kode og jeg har heller ikke kjøpt qore:P så jeg trur alle dere andre får kode også Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fikk epost med kode selv og skal løpe ned til ps3en for laste ned! Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dette tar tid...76%igjen...KOM IGJEN DA!! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Koselig med mail som inneholder sånne koder. Forreste, er det normalt at det tar lang tid å innstalere en demo på ps3? sist helg tok det nesten 15 minutter å få installert demoen av Pure. Syns det var sykt lenge. Går det an å få ps3 til å installere samtidig som for eks en demo blir lastet ned? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 woho.. demo code her også Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sjekket nettopp listen over slettede mailer og der var det en mail med demo-kode til meg. Slettet den før i dag uten å lese den... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvor mye koster PS Qore? Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fikk også mail idag med kode i. Jeg er heller ikke medlem av Qore.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Koselig med mail som inneholder sånne koder. Forreste, er det normalt at det tar lang tid å innstalere en demo på ps3? sist helg tok det nesten 15 minutter å få installert demoen av Pure. Syns det var sykt lenge. Går det an å få ps3 til å installere samtidig som for eks en demo blir lastet ned? Hver obs på at om du innstallerer ett spill samtidig som harddisken brukes til andre ting, f.eks. nedlasting av videoer, demoer osv så går det lengre tid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Oi! Har visst fått denne mailen jeg også, men den gikk visst rett i søppelkurven hos meg :!: Deeeiiilig.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har jo brukt å få nyheter på e-mail tidligere fra SCEE, så hvorfor har jeg ikke motatt denne koden? Er det forresten mulighet for split-screen på demoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå