sandman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg er inne på tanken å kjøpe meg en laptop som jeg kan bruke når jeg sitter ute på verandaen i sola. Men jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt kommer til å se noe som helst på skjermen. Jeg antar jeg ikke er den eneste som har vært inne på tanken, så er det noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg har, og det er definitivt ikke å anbefale. Du ser faktisk overraskende lite i skjermen, og det er mye bedre å arbeide med inne. Erfaringer fra i fjor sommer Endret 2. juni 2005 av Skoony Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du kunne jo ha laget deg en liten solskjerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har hørt at skjermen kan bli ødelagt av konstant bruk i sola. Lenke til kommentar
sandman Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jo, men jeg ser for meg at laptopen må stå i skygge på et vis, dekke til den på en eller annen måte. Vil ikke det gå bra mener dere? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 det vil gå bra.. så lenge sola ikke lyser på skjermen funker det.. hvis du sitter med sola i øya går det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Laptop i sola går helt greit. har den høy lysstyrke er den bedre. Når jeg ligger i sola med min laptop, legger jeg bare et håndkle over meg og pc'n. Fungerer helt utmerket, dog ikke det samme som å sitte inne i mørket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå