Awesome X Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ser at det er flere her som i det siste har fattet litt interesse for kortfilm. Så jeg finner det da bare rimelig at vi får ene egen tråd om emnet. Bruk tråden til både anbefalle, diskutere og anmelde de kortfilmer dere skulle ønske. De som anbefaller filmer oppfordres til å linke til filmene om de skulle være å finne på YouTube, Google Video, o.l. sider. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) En liten start: Le Diable Noir The Big Shave The Cube Se den her Big Buck Bunny Black Button C'était un rendez-vous Se filmen hos Youtube Jetée, La Se filmen hos Youtube Endret 11. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Obs, det er samme kortfilm under både Black Button og Big Buck Bunny Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fra mannnen bak CUBE: "Elevated" Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Badering Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Herlig emne! Har fattet interessen for kortfilmer i det siste, og har blandt annet gått til innkjøp av cinema16s europa-samling av kortfilmer. Masse snadder der, og kan anbefales på det sterkeste. Ellers er naturligvis favoritten min L'Homme qui plantait des Arbres av Frédéric Back. Crac er også verdt å nevne. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Flere anbefalinger: Je T'aime John Wayne Se filmen hos Youtube Sebastian's Voodoo Bonesetter Se filmen hos Youtube Elevator Se filmen hos Youtube Rabbit Eternal Gaze Se filmen hos Youtube Eternal Gaze (Part 2) Se filmen hos Youtube Astronauts Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Dette er en tråd som fortjener litt aktivitet. Jeg vil bidra med å anbefale David Lynchs The Alphabet. Se filmen hos Youtube Endret 18. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå