flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Etter forespørsel starter jeg denne tråden. For deg som henger i OT-baren har du kanskje lagt merke til fargeavatarene enkelte har benyttet seg av. Det begynte med at jeg laget meg en helt enkel, gul avatar. Deretter laget jeg et par til og slang de inn i avatar-tråden, da var det et par brukere som benyttet seg av denne type avatarer, så ble det flere. Jeg synes det er morsomt å se slik "etterspørsel" etter disse avatarene, så jeg tenkte jeg kunne bidra med at fler som vil ha, får benyttet seg av disse. Hjelp meg gjerne med å finne på flere farger. Man blir ganske fantasiløs etter å ha laget noen slike i lengden. Få gjerne med fargekoden. For å holde orden på hvilken avatar som er opptatt, skriver jeg navnet deres i denne lista: flodhest - Gul figure_02 -Dream Theater-lilla Pels - Rosa Ati-Radeon - Lyse rosa paroa - Vinrød ÜberNabben - Marineblå Zed-smeltelim - Brun bhsand - Blå NdreS - Signalrosa lord_vivec9 - Gressgrønn mushi - Windowsblå mini me - Lysegrå _ammaZ_ - Pastell-lilla Willcliff - Blodrød PepsiCo - Mørkeblå janfredrik - Kremhvit Poor Leno - Signalorange Neptun_ - Lyseturkis Tready - Rød Sigga - Gull Loeve - Sjokoladebrun Anette_ - Mintgrønn FtZ- - Gjennomsiktig Kenny000 - Limegrønn Seppe . - Bronse ViPeR - Lyselilla Zatôitchi - Karmosinrød Anders Voldsund - Havgrønn CMOTDibbler - Mørk-kaki Jarbra - Rustrød G2Petter - BSOD-blå Killerquo - Stålblå TaleX - Løvgrønn sigz - Lakserød CobraM - Elfenbenhvit Blackslash - Lys-nøttebrun Imposter - Korallrød pronoob - Kniplinghvit The_evil_blue_toad - Lavendelblå Manoz - Rødfiolett ZiroN - Magentarød kristopher - Lilla Dafe - Mursteinrød alexsnader - Rødoransje TheDarkListener - Midnattsblå Mixel - Middels Olivengrønn endrebjorsvik89 - Lys-Gressgrønn bror_bror - Lys Turkisblå kzn - Grønnhvit n0ob - Lysebrun OnI - Olivengrønn _Ferrari_ - Gulgrønn M_H_B - Purpur Psykopatisk Kaffelefse - Cola med isbiter prog master - Fersken T.F.T - Lyseblå Skomaker - Plomme Abe_ - Mørk Grønngrå Andyax - Brunrosa Stine - Red-Hat Rød L@xen - Hl2-orange GolfBag - Tuborg-grønn Nebatym - Scarlet k-orm - Orkide-lilla hba - #000000 PoW - Koksgrå Hrisebro - Gammelhvit MacCy - #804341 hans33 - Lamborghini-gul ehs5 - #313373 LenniZ - Logitech Sølv El Netzor - Fordblå master air - Mini-Ipod Rosa sigen - #10452a Wobokel - Turkis venn - hvit Zed Smeltelim - brun Elorfin - Svart Thompzen - Mini-Ipod Sølv bonga2 - LaCoste-grønn Gwaihir Vindherre - Mini-ipod blå Vegiboy - Orange OBaardsgaard - Tine-rød sindreij - Grønn LupeN- - Himmelblå thomasw - Mini-Ipod Grønn Selle - Nokia-blå Skateee - Levi's-rød Sitronade - Mini-Ipod Gull NoXify - Sølv apibinni - Hw.no grå J@cob - Lys- Cyanblå DarkStarr - #5f6763 Kris_the_Ripper - Harley Davidson-orange si_men - Pastell grønn Sparks - Dumle-avatar =Øyvind= - Beige Conan_Warrior - X-box Grønn Mafiabåss - Mørke-grå jøran - Ferarri-rød -FriedDude- - Lys-grønnblå Little slask - #97c23e Ferr - Kamo-grønn Antall medlemmer: 103 Bare å forsyne seg, men husk, ikke ta noen andre sin farge. Fargeavatarer: Vi i flodhest-klubben er stolte av å presentere den nye avatar-serien, Merke-avatarene. Her har vi tatt utgangspunkt i fargene som befinner seg på logoene til diverse merker. Merker flodhest-klubben lanserer den andre nye serien på en dag; G33k-avatarene. Poenget med disse avatarene er at man istedet bruker HEX koden til en farge, enn å skrive på vanlig måte. G33k-avatarer: Update: Vi har nå kommet fram til at vi skal danne vår egen klubb. Denne klubben heter flodhest-klubben (medlemmene bestemte navnet). De som benytter seg av fargeavatarene blir automatisk med i klubben. Reklamer for flodhest-klubben i signaturen din, så blir vi fler medlemmer. Og husk, vi leker ikke klubb. Et lite råd: Alle avatarene er lagret på en gratis home-server. Home.no er jo ikke akkurat kjent for å være av det mest stabile slaget, så jeg råder de som har en egen server eller lignende på nettet, å legge avatarene sine ut der. Eller så kan dere laste de opp på forumet. Angående personlige ønsker Jeg har ikke lenger muligheten til å lage avatarer spesielt til enkelte brukere. De fleste standardfargene er nå opptatt, og avatarene jeg lager nå er som regel nyanser av andre farger. Om noen av dere har et spesielt ønske, ser jeg gjerne at dere spør i denne tråden, og legger med fargekode og navn på fargen. Se også at fargen du ønsker er ledig. Takk til dere som hjelper til med å finne på farger. Endret 10. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hadde ikke min vært så kul så skulle jeg nok tatt en Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hehe, den er god. *skrive opp SirMaximus i lista* Eller, vent. Jeg kan jo bare fjerne den beige avataren fra første post. Endret 5. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Skriv opp meg! Geniale avatarer! Endret 5. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Dere er notert. *leite etter fler som har* Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 reklamer for avatarene i signaturen! Skriv det opp i første posten du flodhest. EDIT: zelfer - Grønn avatar Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Lag en "Spy-grønn avatar" Den kommer det til å bli slåssing om.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg tar den GRESS GRØNNE Edit: Alle med slike avatar'er må reklamere for de i signatur! Endret 5. mai 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg vil også ha signalrosa! I ekte Bærum-stil: "Halla gutta! Hva skjer'a" Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kun EN, kan ha signalrosa avatar Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er ikke lov å ta en annens avatar da Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg har mest innlegg og vært medlem lengst. i tillegg er jeg eldst, så jeg vinner! Sikkert sterkere også! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, det er bra folkens. Bare å ta! jeg lager nye når folk har tatt alle i den første posten. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg også satt inn reklame i signaturen, tok nesten lik som flodhest sin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg