PoseFant Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har planer om å selge 300D og kjøpe 20D, men problemet er kjerringa. Noen lure tips til hvordan bytte kamera uten at de oppdager det ? --- /pF 2 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Bruk taktikken min- ikke vis den fram på noen uker (den nye dingsen altså) og når hun spør, så svarer du "Nei, denne har vi da hatt lenge".. Det er jo ikke å lyve en gang.. De bruker samme taktikken på sko og klær! Endret 29. november 2004 av CastorFiber 4 Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bruk taktikken min- ikke vis den fram på noen uker (den nye dingsen altså) og når hun spør, så svarer du "Nei, denne har vi da hatt lenge".. Det er jo ikke å lyve en gang.. De bruker samme taktikken på sko og klær! Pent, høres ut som dette kan funke Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Bruk taktikken min- ikke vis den fram på noen uker (den nye dingsen altså) og når hun spør, så svarer du "Nei, denne har vi da hatt lenge".. Det er jo ikke å lyve en gang.. De bruker samme taktikken på sko og klær! Faktisk ganske smart ... --- /pF Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hehe. genialt. den der må jeg prøve ut Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Eller sånn før jul- hvis du tør da- to varianter over samme tema: 1. Pakk inn kameraet til deg selv, og legg det under juletreet. Spill overrasket og glad. Ikke skriv noe i "fra- feltet" 2. Pakk inn kameraet og skriv jobben din i fra- feltet, og påstå hardnakket at det er julegratiale i forbindelse med en jobb du har vært med på. 3. Eller kylling- teknikken, kjøp noe som er svinedyrt til kjerringa, og kamera til deg selv. Alternativt kan du vente til hun er i knipe med noe som hun ikke får til, så sier du "Ja, jeg skal hjelpe deg hvis vi kan bytte kamera.." Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De bruker samme taktikken på sko og klær! Ha ha ha.. ondt skal ondt fordrive.. elns. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter å ha lest denne posten, skjønner jeg ikke at noen av de ugifte/enslige i forumet tør å flytte sammen med noen. :!: 1 Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter å ha lest denne posten, skjønner jeg ikke at noen av de ugifte/enslige i forumet tør å flytte sammen med noen. :!: Vi gjør ikke det :!: Vi sitter og gjemmer oss under skrivebordet istedet. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 det er en invistering i minner er den beste unnskyldningen jeg har hørt, smell hu på tjukka slik at du har en liten en som du må ta masse bilder av:D 1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Si at det gamle var ødelagt, og du fikk et annet kamera fra leverandøren fordi det gamle var en utgått modell. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 det er en invistering i minner er den beste unnskyldningen jeg har hørt, smell hu på tjukka slik at du har en liten en som du må ta masse bilder av:D Du har tydeligvis ikke barn selv.. Den taktikken der fører til verdens dyreste kamera. Hvordan skal vi herrer få råd til morosaker med det rådet? 1 Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Du har tydeligvis ikke barn selv.. Den taktikken der fører til verdens dyreste kamera. Hvordan skal vi herrer få råd til morosaker med det rådet? Det er nettopp her eieren av tøfflene har knallgode argumenter. Vi har barn ... en liten djevel på 21 måneder som ikke akurat er den billigste i drift. I tillegg skal vi etablere noen troskapsløfter senere i år. Så ja ... selv en pølse etter jobb blir slått hardt ned på med straffebleieskift og dårligere seksuelle tilbud. --- /pF som SKAL ha en ny linse til neste år, koste hva det koste vil ... *sukk* Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hør her- jeg er dreven i dette gamet- har vært gift i maange år, og har mine metoder. Opprett enerett på å fikse ting som damen ikke har greie på, verken pris eller hvordan det gjøres. For eksempel- Snurr fast sikkerhetsbeltet i bilen hennes med en strikk eller noe. Ødelagt.. Stor krise. Du tar galant på deg å ordne et nytt, uten at hun trenger å legge to pinner i kors. Lån bilen. Ta vekk strikken, lat som du har kjøpt og ordnet med et nytt belte til-- la oss si 1700 kroner (men du sparte masse på å montere det selv.. Så kjøper du en blomsterbukett til 39.90 som du overleverer sammen med bilen som nå er "helt i orden".. Innkasser 1700 relum, samt en hel natts søvn samt andre "tilbud" fruen måtte komme med som takk for din galante innsats. For virkelig å sørge for at beltet er som nytt, kan du vaske det, evt ha på litt glans på boks.. Det er slik de gjøre det. Ta igjen. Trenger dere flere eksempler, så si ifra, har maange gode ideer... Endret 29. november 2004 av CastorFiber 1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Haha! Gjør som svogeren og si at du har spart i 6mnd og at du ville overraske henne din spare prestasjon eller si at den var satt ned 50% og at du måtte bare slå til siden det var gi bort pris. Funker faktisk enda med mindre min søster later. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Si at det gamle var ødelagt, og du fikk et annet kamera fra leverandøren fordi det gamle var en utgått modell. Denne metoden her er sikker som banken Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du må lure kjerringa for å få tillatelse til å bytte kamera burde du heller vurdere å bytte kjerring. 2 Lenke til kommentar
Mira Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du må lure kjerringa for å få tillatelse til å bytte kamera burde du heller vurdere å bytte kjerring. Okei, og du har vært i et seriøst forhold hvor lenge? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Beste måten er å si at du fikk nesten like mye igjen for ditt gamle kamera. Og at det da var et røverkjøp. Eller ta den gode gamle med å si at prisen ca 2000 kroner under det du ga for den Fungerer nesten alltid Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Denne posten er etter min mening i ferd med å utvikle seg til å bli en av de nyttigste på hele forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå