_norse_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) I dag fikk jeg et Jawbone headset i posten, og det skuffet ikke. Ikke nok med at lyden var topp, den svarte utgaven passet dessuten perfekt til PS3 konsollen For dere som ikke har funnet et headset til PS3 kan jeg varmt anbefale dette. Det er kun basert på noen timers testing, men jeg tviler på at jeg forandrer mening. Prisen er kanskje litt stiv; $120 fra Jawbone.com eller £50 på Ebay.co.uk. Vel verdt pengene IMHO Endret 21. april 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor mye kom det på i NOK(inkludert frakt)? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Hvor mye kom det på i NOK(inkludert frakt)? Fra Ebay.co.uk kostet det meg 610kr totalt. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det der MÅ jeg ha! Endret 22. april 2008 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Oioi! Fungerer støykanselleringen virkelig så bra i praksis som det de viser i reklamefilmen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Prisen er kanskje litt stiv; $120 fra Jawbone.com eller £50 på Ebay.co.uk. Vel verdt pengene IMHO For det som bor i Bærum er det kanskje ikke så verst, men jeg tror heller jeg spanderer på meg 2 ekstra spill enn dette. Har selv det som fulgte med Warhawk, funker greit, brukt det kun en gang though. Men kan jo takke for tipset:) Lenke til kommentar
MST Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hehe, ja.. De er i Bærum har som regel litt penger og rutte med;). For meg er dette headsettet i dyreste laget, kjøper heller warhawk med mic+ et annet spill. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er fra og bor i Bærum, og kontoen min motbeviser dere begge Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Oj...den der likte jeg! Tenk å sitte i stua å spille med høy lyd på og samtidig kunne chatte uten at andre hører ekko av seg selv eller lyden av spillet.. Og den var jo rimelig sexy da...rundt 600kr for den var jo ikke ille heller. Og jeg bor ikke i Bærum Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Oj...den der likte jeg! Tenk å sitte i stua å spille med høy lyd på og samtidig kunne chatte uten at andre hører ekko av seg selv eller lyden av spillet.. Og den var jo rimelig sexy da...rundt 600kr for den var jo ikke ille heller. Og jeg bor ikke i Bærum Syns 600 kr er litt ille jeg men Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 kan anbafale jawbone på det varmeste :-) bestilte fra ebay jeg også 35 pund ikke så ille det nei. og har funka feilfritt nå i noen timer Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Om man eventuelt skaffer en bluetooth dongle, vil det da være mulig å bruke dette til PC? (Skype, Ventrilo o.l)? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Om man eventuelt skaffer en bluetooth dongle, vil det da være mulig å bruke dette til PC? (Skype, Ventrilo o.l)? Så lenge bluetooth-donglen støtter bluetooth audio vil det fungere ja. Så vidt jeg har skjønt støtter alle, eller nesten alle, nyere dongler lyd over blåtann. Bruker selv dockingstasjonen til Logitech MX900 som bluetooth-hub og har koblet et Cellpoint Flamingo-blåtannheadset til PCen igjennom den. Fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå