lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lurer på å kjøpe meg et nytt ps3 spill, valget står mellom Fallout 3 Mirror's Edge Tom Clancy`s EndWar Call of Duty: World at War Noen som kan hjelpe meg, og evt kommer med noen innspill Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Disse spillene skal være gode uansett hvilket av dem du velger. Men dem tilhører forskjellige sjanger. Fallout 3: RPG Mirror's Edge: FPA Tom Clancy's EndWar: RTS? CoD:WAW:FPS Så du får velge den sjangeren du liker best, evt se på reviews, eller bare kjøpe alle Er du ute etter lengde er vell Fallout 3 det beste valget, både ME og COD skal vell være ganske kort. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 okay... da er valget mellom Fallout 3 og EndWar. hehe.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da ble det enklere, FALLOUT 3! Min mening. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 hehe, okay, får ta å lese litt om Fallout 3 og sånn jeg da Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fallout 3 er et veldig trygt kjøp. Potensielt mange timer glede og flott utførelse. Du er enormt dystert med sjarm. En går heller aldri lei av å se super mutant-hoder fly i slow motion. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bare av ren nyskjerrighet, hvilke spill har du fra før? Det finnes jo mange gode spill til en veldig billig penge! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Fra før av har jeg FarCry 2 LittleBigPlanet GTA IV Saint Row BurnOut Paradis Og et sånn wresling\slosse spill, husker ikke helt navnet.. hehe edit: Nå kom jeg på navnet, Smack down vs. Raw 2009 om jeg ikke tok feil Endret 29. november 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kjøp deg Metal Gear solid 4:) Du kommer ikke til å angre! Et fantastisk spill! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 det har jeg spilt igjennom 1gang. så gikk opp i Gamestop butikken her å solgte det, la til 100kr og kjøpte Far Cry 2 =) hehe.. MGS var et drit bra spill ja Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 solgte det:O?? jaja..kanskje ikke alle har lyst å spille det flere ganger sånn som meg:P er på fjerde gjennom spilling:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå