deathshot Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Trenger et nytt spill snart, så jeg lurer på hvilke spill jeg burde kjøpe? Nevn flere, trenger spill som har mulighet for online spilling.. Ikke ta med de spillene som står i signaturen.. Liker faktisk alle spill, bortsett fra singstar, og sånne spill der man har tid på seg, greit med at det er tid, men at det ikke skal være så vanskelig å slå tiden.. Takk på forhånd Endret 23. november 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Far Cry 2, CoD5: World At war, Fallout 3, Resistance 2, Tom Clancys Endwar, Saint Row, Assassins Creed, Rainbow Six Vegas 2...ja det var alle de gode spillene jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Far Cry 2, CoD5: World At war, Fallout 3, Resistance 2, Tom Clancys Endwar, Saint Row, Assassins Creed, Rainbow Six Vegas 2...ja det var alle de gode spillene jeg kom på i farta... Enig, selvom det ikke heter CoD5, bare CoD. Dessuten synes jeg at CoD4 bør nevnes, Battlefield Bad Company, Warhawk.. SuperStardustHD på PlayStation Network vil du nok like også, siden du liker spill der du har tid på deg el. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Battlefield Bad Company Så klart! Glemte denne! Kan ikke ha PS3 uten BF: BC!!! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har ps3 uten Battlefield Bad Company, funker greit for det =) hehe.. Spillene jeg synes er best er, Littlebigplanet, Far Cry 2, SaintsRaw 2 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Takker.. For gå for CoD World at war, LBP og Midnight club.. Trenger ikke Bf:Bc når jeg har CoD4 Endret 24. november 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Takker.. Får gå for CoD World at war, LBP og Midnight club.. Trenger ikke Bf:Bc når jeg har CoD4 Jo, for storyen i BF:BC sparker CoD4 til... Utrolig morsomt. Dessuten er CoD4 mer basert på en karakter på spesialoppdrag, i BF:BC føles det mer som en krig, du kan kjøre alle mulige kjøretøyer og online er helt sjukt ^^ Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hmm..Koster jo bare 299 på Spaceworld, for ta den også da Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jasså? du hadde tenkt å raide hele butikken altså? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hva mener du med å raide ? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "jaja, ta med den også på handelisten du"... hehe...mange spill har du tenkt å kjøpe? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ¨LittleBigPlanet har fått utrolig god kritikk, og omtrent alle brukerne på forumet elsker det, iallefall det jeg har fått med meg. Regner med at det er et godt kjøp. Selv skal det ønskes til jul. Klarer ikke vente. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) LittleBigPlanet og Uncharted Drakes Fortune er selvksrevnen. BF:BC er også ganske bra, GT5:P hvis du liker biler og Resistance 2 ser bra ut og har fått bra kritikk EDIT: leste i ikke sigg'n først Endret 24. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 COD, det er hvertfall drit fett med 3 kompiser og split screen. mirror's edge, konge spill little big planet, utrolig fett! hatt det under en dag og er min nye favoritt! Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Last ned Socom: Confrontation fra US Store! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 oooh, og mega man 9!! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Hehe, for har vell raidet nokk spill:p Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja? Få høre hva du kjøpte da? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hakke kjøpt ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå