Kurt Grusom Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du funnet en/flere demoer som du vil anbefale alle å laste ned og teste? Har du en demo som du spiller om og om igjen? Rett og slett, hvilke demoer mener du er best? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Star Wars: The Force Unleached har jeg spilt et par ganger, men enda ikke kjøpt spillet. Kommer så mange andre godbiter for tiden som jeg må bruke pengene mine på i steden xP Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Eneste demoen jeg har spillt mer enn 1 gang på ps3en er vel Super Stardust HD laster mange demoer, men mja.. enten kjøper jeg etter å ha spillt den eller så glemmer jeg spillet.. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skate! Har sikkert spilt d 20 ganger Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Resistabce: Fall of man, Skate, Mirrors Edge. Gode demoer som viser hva spillet har å by på. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mirror's Edge, Uncharted, Ratchet and Clank, Resistance fall of man og skate. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mirror's Edge, Uncharted, Ratchet and Clank, Resistance fall of man og skate. Istedenfor å spille demoen til Ratchet & Clank så anbefaler jeg deg å kjøpe spillet. Utrolig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå