Jo Are Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei Har tenkt og kjøpe noen små spill på PS store, men usikker på hvilke. Hva anbefaler dere? Har tenkt på Pixel junk monsteres men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 PixelJunk Monsters er ganske bra med spilling for pengene, og i tillegg med to player. Bionic Commando Rearmed er nok det du får mest for pengene, og som samtidig gløder av produksjonskvalitet. Videre kan jeg anbefale Super Stardust HD, også med 2-player og er ekstremt gøy. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 flOw må du prøve. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Super Stardust HD Tekken 5: DR Warhawk (selv om jeg ikke har denne) Siren Blood Curse Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Burde kanskje sagt at jeg har warhawk og tekken. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Calling all cars. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Calling all cars får du faktisk gratis hvis du kjøper årsabonnementet til QORE. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nå røper jeg meg selv her, men hva er QORE? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 QORE er et interaktivt spillmagasin som kommer ut hver måned på US PLAYSTATION Store. Man må lage seg en amerikansk PSN-konto for å få tilgang til det. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Super Stardust HD, men for å få mest glede av det bør du også kjøpe solopack og teampack addons. Bionic Commando Rearmed Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg kan anbefale Everyday Shooter. Litt det samme som Super Stardust HD, men for hvert level så forandrer gameplayet seg i henhold til hva du skal skyte og hvordan. I tillegg forandrer musikken seg i takt med det du skyter. God musikk også. Edit: Jeg glemte å nevne den høye "skal bare spille en runde til..."-faktoren på dette spillet. Endret 15. september 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Noen som har prøvd elfunk? Så reklame av det på PS store og begynnte og lure på om det er noe artig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Slenger meg på Super Stardust HD med addons. Tekken 5DR er jo en klassiker. Noen som har prøvd 1942? Klør i fingra etter å komme hjem og laste det ned Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som har prøvd elfunk? Så reklame av det på PS store og begynnte og lure på om det er noe artig. Har ikke prøvd det, men skal være en demo av de på EU storen nå så du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Selv prøvde jeg Pixeljunk:Eden demo'en og det var utrolig gøy. Men hva er best av dette og Super stardust HD? Endret 15. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Selv prøvde jeg Pixeljunk:Eden demo'en og det var utrolig gøy. Men hva er best av dette og Super stardust HD? Har nå kjøpt elfunk, utrolig artig spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Elefunk er et utrolig artig spill. Veldig mye morro for pengene der. Enkelt og genialt. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Slenger meg på Super Stardust HD med addons.Tekken 5DR er jo en klassiker. Noen som har prøvd 1942? Klør i fingra etter å komme hjem og laste det ned Har prøvd demoen og den var ganske bra. Lurer på om det blir et kjøp av 1942 på meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det ble kjøp her i huset ja var en rimelig god konvertering Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Pain er det artig? Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå