tranzer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg har en spm her.. Hvordan I svarte er det jeg kan fjerne vekk grillen til bassen "subwoofer" jeg har tatt vekk de 4 skruene som er i fronten her men får den ikke vekk noen som har tatt den vekk som kan være så snille å fortelle meg her før jeg klikker haha Endret 8. november 2007 av tranzer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Skruene er bare til pynt. Det du må gjøre er å lirke, med f.eks et skrujern. Lirk litt frem og tilbake (ikke for hardt). Etterhvert vil grillen gi etter og da kan den fjernes. ++ stikk skrujernet inn mellom grillen og (det som ligger rundt). Endret 6. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 kk funka Takker Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) alt i orden. Edit: NB, det er vanskelig å gjøre dette helt uten en ripe. Endret 14. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå