Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei PC-en min suger og jeg vil spille crysis, går ganske greit på laveste men jeg vet at dersom jeg får fjernet gresset vil fpsen sige en god del bedre, så er det mulig å endre noe i en fil etter noe slikt slik at gresset forsvinner? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Beklager OT, men er Crysis komt ut eller er det demo det er snakk om? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Demoen er ute, fullversjon kjem 16 november. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er bare kommet demo foreløpig Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) du kan jo gå inn på Sandbox 2 å fjerne det Endret 31. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 du kan jo gå inn på Sandbox 2 å fjerne det Takk for et seriøst svar, men finnes det noe enklere? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du kan jo gå inn på Sandbox 2 å fjerne det Takk for et seriøst svar, men finnes det noe enklere? ikke som jeg vet om nei Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 du kan jo gå inn på Sandbox 2 å fjerne det Takk for et seriøst svar, men finnes det noe enklere? ikke som jeg vet om nei OK, jeg klarer å slå av gresset i sanbox 2, men det blir ikke endre i selve spillet :/ Lagrer men det blir ikke lagre liksom Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 det står i denne tråden en vei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=240 eller så kan du spørre om igjen det er noe du må gjøre så funker det i spillet Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hmm, fant noe på google: Not as system intensive as I have been les to believe. The demo looks and plays awesome even on lower end hardware, and I figured out how to remove grass so now it runs silky smooth. To do so do the following. 1)Download/make sure you have PAK opening software (e.g. winrar), and a dds editor (e.g. paint.net). 2)go to 'game' subdirectory open 'Objects.PAK' go to natural>ground plants>grass. 3)edit grass_mix.dds, and grass_mix_frozen.dds with paint.net, and simply deselect the background layer and save. Be sure to back up the altered files. This can save loads of fps in foresty areas. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk skal du ha! Tester nå Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk skal du ha! Tester nå Om du gidder, kunne du tatt screens av hvordan det ser ut uten gress? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk skal du ha! Tester nå Om du gidder, kunne du tatt screens av hvordan det ser ut uten gress? Hvis det virker så, men en advarsel.. Spiller med alt på low 800x600 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk skal du ha! Tester nå Om du gidder, kunne du tatt screens av hvordan det ser ut uten gress? Hvis det virker så, men en advarsel.. Spiller med alt på low 800x600 Såpass ja. Men uansett. Bare for å se. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis det ikke ser helt ræva ut så kan jeg godt tenke meg å gjøre dette for å øke kvaliteten på andre ting til high. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Tipper det er slik det skal se ut, alt det lille gresset er fjernet, så det er bare de store buskene og slikt igjen, synes det ser bra ut. Fikk en økning på 5-6 fps skulle jeg tro, men det varierer. I editoren er det for eksempel en økning på 10-20 fps, så kjører 30-40 fps der, mens 20-30 ingame. Endret 1. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det ser jo ikke så gærent ut det der da! Og med en såpass øking i fps er det kanskje verdt det! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ser faktisk ikke fullt så ille ut nei... De burde hatt en option til å skru det av. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Såg jo nesten bedere ut uten gras jo Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Litt urealistisk at noen har gått klipper over hele jungelen og klippet alt ned til 5 mm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå