Filosofi Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Noen som vet om noen gratis NFSU, Drag-Race lignende spill hvor du kan style biler og tune motorer...! Kan godt være gamle og små spill...! Vet om noen, men husker ikke helt hva de heter..! Kanskje noen kan hjelpe meg Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Man har jo alltids Street Rod, gammelt som bare det, men morsomt. Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Man har jo alltids Street Rod, gammelt som bare det, men morsomt. 5145900[/snapback] ja det var street rod det hette! noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Street Rod 1 & 2 er for min del de mest morsomme bilspillene til dags dato Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 SR1 har brukt mange timer på ja. Husker første gang jeg slo The King i min makstrimma Thunderbird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå