Gå til innhold

Gratis online spill, anbefalinger ?

Anbefalte innlegg

Har spilt en god del slike små gratisspill i det siste, slike som man finner på f.eks www.123spill.com, www.mofunzone.com etc

Er det noen som har noen andre gode sider, eventuelt fansider som baserer ser rundt denne typen spill ?

Er spesielt interessert i "castle defence" sjangeren :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker

har vel en del å kose meg med her, hehe

btw, noen som vet av en side med tower defence spillet med mario theme ? Har bare spilt det en gang, og husker ikke hvor :/

Nei, det funker ikke å google det, har prøvd ca 20 forskjellige kombinasjoner :p

Lenke til kommentar

Hvis du leiter etter noe som du kan spille over lengre tid så kan du registrere deg gratis på Hockeyarena du styrer et eget lag og styrer alt av økonomi, arena, pressemeldinger, spillerkjøp osv. akkuratt som FM og Cm egentlig bare at her har du alt online og menneskestyrt! Knallbra, jeg har bare spillt det en stund, men er virkelig fornøyd ;) Anbefales på det sterkeste! Også er alt på norsk, men det er rundt 40 forskjellige land med i spillet :)

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
takker

mye å spille her :D

Jokque hvor er du fra? trondheim? :p

japp :D

Hvis du leiter etter noe som du kan spille over lengre tid

:)

Nei, var mer slike småspill/tidsfordriv når jeg f.eks ikke har forelesninger, eller vil ta et avbrekk fra spill jeg ellers spiller

Har sett på spill som runescape o.l men jeg spiller allerede ett mmorpg og har ikke tid til å innvolvere meg i flere :p

Endret av Jokque
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...