Okeblol Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har spilt en god del slike små gratisspill i det siste, slike som man finner på f.eks www.123spill.com, www.mofunzone.com etc Er det noen som har noen andre gode sider, eventuelt fansider som baserer ser rundt denne typen spill ? Er spesielt interessert i "castle defence" sjangeren Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hehehehe........ Prøv 1001spill.no du Endret 29. september 2005 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Denne kan du prøve! Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 takker har vel en del å kose meg med her, hehe btw, noen som vet av en side med tower defence spillet med mario theme ? Har bare spilt det en gang, og husker ikke hvor :/ Nei, det funker ikke å google det, har prøvd ca 20 forskjellige kombinasjoner Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kjøp Warcraft 3. Da kan du spille tower def,mario,etc.. Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Test ut www.lamegame.com! En side med mange gratis små java og flash spill Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 www.abcspill.no har en meget fin og grei oversikt over online spill. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 takker mye å spille her Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sjekk ut www.newgrounds.com, fet side med masse bra spill. Når du først er der må du sjekke ut Xiao Xiao-spillene og videoene, de er det råeste som finnes av flashsaker online Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 www.runescape.com MMORPG Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hvis du leiter etter noe som du kan spille over lengre tid så kan du registrere deg gratis på Hockeyarena du styrer et eget lag og styrer alt av økonomi, arena, pressemeldinger, spillerkjøp osv. akkuratt som FM og Cm egentlig bare at her har du alt online og menneskestyrt! Knallbra, jeg har bare spillt det en stund, men er virkelig fornøyd Anbefales på det sterkeste! Også er alt på norsk, men det er rundt 40 forskjellige land med i spillet Endret 2. oktober 2005 av Litek89 Lenke til kommentar
madze Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 takker mye å spille her Jokque hvor er du fra? trondheim? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Knight Online!! Ett tygg og du er hekta et veldig bra MMORPG spill! søk på det på google, orker ikke legge opp link Det er gratis ja Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) takker mye å spille her Jokque hvor er du fra? trondheim? japp Hvis du leiter etter noe som du kan spille over lengre tid Nei, var mer slike småspill/tidsfordriv når jeg f.eks ikke har forelesninger, eller vil ta et avbrekk fra spill jeg ellers spiller Har sett på spill som runescape o.l men jeg spiller allerede ett mmorpg og har ikke tid til å innvolvere meg i flere Endret 3. oktober 2005 av Jokque Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Liste over gratis spel i denne tråden. Er vel ikkje så mange online spel, men du finn kanskje noko bra der. Sjekk og denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå