Nessi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg er på letingen etter en Online MMORPG (Gratis) Hørt om R.O.S.E Online og MU, men har ikke prøvd noen av de. Noen som vet av noe som har brukbar grafikk og spillbarhet? Mvh Even! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anarchy onling er absolut og anbefale selv om det ikke har noe serlig grafikk. Det skal komme en patch som gir bedere teksturer etter det jeg har hørt. Angående spillbahet har det det i massevis! www.Anarchy-online.com Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Knight Online. Dette spillet er dødsbra synes jeg. er hekta og sitter 24/7 www.knight-online.com.myKnight Online Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Laster ned Knight Online nå, håper det er tøft! Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det beste gratis rpg online er vel Adventure Quest ^^ www.battleon.com Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Runescape er ikke et mini MMORPG! Det er et orntli' MMORPG!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Runescape er ikke et mini MMORPG! Det er et orntli' MMORPG!! Vil nå jeg å si. Er i alle fall det største "mini" MMORPG spillet der ute Men anbefaler Runescape. Selv på freeworld er det en del å gjøre og det er utrolig billig å bli medlem. 5$ for 1 månders medlemskap. Verd pengene Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Runescape er ikke et mini MMORPG! Det er et orntli' MMORPG!! Vil nå jeg å si. Er i alle fall det største "mini" MMORPG spillet der ute Men anbefaler Runescape. Selv på freeworld er det en del å gjøre og det er utrolig billig å bli medlem. 5$ for 1 månders medlemskap. Verd pengene Hva heter du? Lenke til kommentar
Thimiz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vist du er ute etter Gratis MMORPG spill så er seff GUILD WARS Det beste valget 100% prosent gratis, å ganske bra grafikk..så vist du er ute etter Gratis Online spills å er GUILD WARS perfekt Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vist du er ute etter Gratis MMORPG spill så er seff GUILD WARS Det beste valget Koster jo forsatt penger og kjøpe det(rundt 400 tror jeg), men guild wars er en av de beste mmorpg'ene der ute syntes nå jeg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Runescape er ikke et mini MMORPG! Det er et orntli' MMORPG!! Vil nå jeg å si. Er i alle fall det største "mini" MMORPG spillet der ute Men anbefaler Runescape. Selv på freeworld er det en del å gjøre og det er utrolig billig å bli medlem. 5$ for 1 månders medlemskap. Verd pengene Hva heter du? Nick på RS er: Thcernobog Men OT: Se på MP delen til www.abcspill.no. Du kan finne en del gode, gratise MMORPG spill der. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Runsecape er et slags mini MMORPG. Runescape er ikke et mini MMORPG! Det er et orntli' MMORPG!! Vil nå jeg å si. Er i alle fall det største "mini" MMORPG spillet der ute Men anbefaler Runescape. Selv på freeworld er det en del å gjøre og det er utrolig billig å bli medlem. 5$ for 1 månders medlemskap. Verd pengene Hva heter du? Nick på RS er: Thcernobog Men OT: Se på MP delen til www.abcspill.no. Du kan finne en del gode, gratise MMORPG spill der. eeeh... deg har jeg adda alt... hmmmmmm.... har jeg posta navnet mitt her før kanskje... Jeg heter Darth Simen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Må du ha gjort ja. Husker ikke hva andre har som nick på andre plasser så Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Er i sjokktilstand nå, AO GRATIS!?!?!?!? *Laste ned* Endret 11. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Knight Online. Dette spillet er dødsbra synes jeg. er hekta og sitter 24/7 www.knight-online.com.myKnight Online Du sier at det spillet er døds bra! Grafikken er så dårlig at du ikke kan se forskjell på dama og man+ at spillet er bare bug. Men smak og behag. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Knight Online. Dette spillet er dødsbra synes jeg. er hekta og sitter 24/7 www.knight-online.com.myKnight Online Du sier at det spillet er døds bra! Grafikken er så dårlig at du ikke kan se forskjell på dama og man+ at spillet er bare bug. Men smak og behag. prøvde det her om dagen... da fortalte naboen om da han fikk et digert udyr inn i byen som drepte alle... hørtes spennende ut... kjedelig spill da jeg så grafikken... men hva kan man forvente av noe som er gratis!? Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Glemte og si, Knight Online er FULLSTENDIG GRATIS !!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Glemte og si, Knight Online er FULLSTENDIG GRATIS !!! gir det ikke bedre grafikk fordet... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vist du er ute etter Gratis MMORPG spill så er seff GUILD WARS Det beste valget 100% prosent gratis, å ganske bra grafikk..så vist du er ute etter Gratis Online spills å er GUILD WARS perfekt Etter det jeg har hørt så er ikke Guild Wars et mmorpg spill, men et mmo spill. Det er vist det folkene som lagde spillet lagde det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå