el_cash Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke akkurat hva de fleste gamere tenker på når de sier "spill", men jeg prøver meg her likevel: - Noen som vet om en nettside hvor man kan spille Poker, fortrinnsvis Texas Hold'Em, gratis og uregistrert? Jeg tenker da på noe tilsvarende denne siden. Finnes det eventuelt et program jeg kan laste ned for å spille poker, og da også lære litt av hva jeg gjør? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 du kan jo registrere deg på expect.com og spille med "play money". spiller der selv. klienten de har der er genial Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg anbefaler www.triplejack.com Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg vil oppfordre folk til å fortelle litt om de sidene de foreslår. Hva er bra, hva er ikke fullt så bra ol. Tror det hadde vært en fordel for trådstarter. Bare et tips altså. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 nja, det jeg er ute etter er å kunne spille "mot maskinen", ikke folk. altså på samme måte som jeg kan gjøre her - men fortrinnsvis ønsker jeg å spille texas hold'em. om jeg gjør dette på en nettside eller på en egen applikasjon spiller ingen trille for min del, så lenge jeg slipper å åpne proxyer eller lignende. noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå