Gå til innhold

Half-Life: Gordon Freeman=G Man?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Half Life 3 kommer tidligere enn dere tror.. 2-3år antagelig. I mellomtiden vil vi få noen utvidelsespakker.

Kilder takk. Spekulering er rimelig uinteressant.

Gabe Newel har sagt at de ikke kommer til å bruke like lang tid på neste kapittel. "The team would kill me" som han sa.

 

De skal bruke Source motoren. Så de trenger ikke starte fra grunnen av igjen. Som da ville ta en 5års tid til.

Lenke til kommentar
Half Life 3 kommer tidligere enn dere tror.. 2-3år antagelig. I mellomtiden vil vi få noen utvidelsespakker.

Kilder takk. Spekulering er rimelig uinteressant.

Gabe Newel har sagt at de ikke kommer til å bruke like lang tid på neste kapittel. "The team would kill me" som han sa.

 

De skal bruke Source motoren. Så de trenger ikke starte fra grunnen av igjen. Som da ville ta en 5års tid til.

5 år? Har du da inkludert falske forhåpninger, løgner, hackere og generelle problemer :p

 

Neida, de begynner ikke med HL3 på denne siden av året, kanskje til neste år. De skal vel nå jobbe med mindre prosjekter (som de ATI brettene) samt at man sikkert kommer til å få expansions til spillet, slik som Opposing force og Blue skift til det originale HL (selv om de ikke var fra valve da).

 

Så man kan vel begynne å vente, har venta på HL2 i 5 år, klarer sikkert å vente like lenge på HL3 :D

Lenke til kommentar
Half Life 3 kommer tidligere enn dere tror.. 2-3år antagelig. I mellomtiden vil vi få noen utvidelsespakker.

Kilder takk. Spekulering er rimelig uinteressant.

Gabe Newel har sagt at de ikke kommer til å bruke like lang tid på neste kapittel. "The team would kill me" som han sa.

 

De skal bruke Source motoren. Så de trenger ikke starte fra grunnen av igjen. Som da ville ta en 5års tid til.

Javel? Jammen det er jo bare gode nyheter det.

De kan bruke så god tid de vil der inne. De har min fulle tillit fra nå av og utover. At de faktisk greide og overgå de SYYYYYYKT høye forventingene som har vært sier jo bare litt. Det at de tar seg god tid og er litt innovative syntes jeg bare er bra. Kvalitet før kvantitet er en bra ting. I mellomtiden får vi mulige expansions og sikkert en unevnlig stor mengde modifikasjoner fra uber-nerd miljøene rundt om i verden.

 

God bless Mr.Newel :cry:

Lenke til kommentar

Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person. Å si at G-man kan manipulere tid og rom er jo en understatement av dimensjoner.. Hadde ikke lagt merke til at de er så like og heller ikke at navnene ligner så mye før nå. Tenkte egentlig kun på government man som det ble sagt tidligere i tråden.

 

Spennende!

Lenke til kommentar
D blir nice å få vite hvem  han egentlig er..

Men plz ikke 2010!! da e jeg jo 21... en gammel gubbe med null reaksjon!! :p

Forsiktig nå.....gammel gubbe du liksom.

Jeg er 30 og like barnslig som en 17 åring....og rask :D

:w00t:

Min første pc var en amstra 64 :tease:

du er ikke voksen før du tør å være barnslig vet dere :D

 

/daC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...