g@bb@ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Leste nettopp et enme som ble lukket pga gjestepostens regler. Så jeg tenkte jeg kunne opprette en tråd som går under : Hva kan man kjøpe til kjæresten til bursdagen hennes/hans? Til jenta Parfyme: Ofte en ting som mange tenker på. Problemet med parfyme er som sagt om den passer til henne. Derfor kan det være en fordel å kjøpe en som hun har hattt og syns luktet godt. Eller eventuelt gå innom en parfyme butikk og spørre om den passer henne. Dette forutsetter selvfølgelig at hun er med og at den lukter godt på henne. For å ta mitt eksepmel: Jeg kjøpte en parfyme som damen ikke hadde sett i butikkene på et år. Den var egentlig ute av produksjon, men jeg klarte å få god kontakt med et parfymeri å de fant en kasse av den på et lager langt oppe i nord-Norge. Det setter spor i hjertet til den som får gaven. Dersom du forteller historien bak hele kjøpet. Smykker Et smykke som hun liker? Eller noe som viser din kjærlighet til henne. Pass på om at hun ikke har allergi mot nikkel eller andre stoffer. Sølv og gull er de beste kortene men pass på at du ikke bruker for mye etter 4 uker. Er lett å overdrive. Husk at dersom du bruker 4.000 etter to uker, forventer hun at du skal overgå deg selv neste gang, så begynn forsiktig. Dersom det er en ring du tenkter på, pass på å gå innom en gullsmed med henne før du kjøper. Be dem sjekke ringstørrelsen hennes. Hun blir kanskje litt flau, men det er litt morsomt også. Klær For all del, IKKE kjøp gavekort. Ta henne heller med på et kjøpesenter/sentrum og si: idag skal vi kjøpe en topp og en bukse til deg. Gave kort er altfpr upersonlig. Å gi henne kortet ditt er mer romantisk Blomster Det enkleste er ofte det beste! Husker du ikke den første gangen dere var ute? hva lsags blomst kjøpte du? Kjøp en bukett eller en av samme type, og si at det er samme blomst som første gang dere traff hverandre. Resturant Ta henne med ut på det første stedet dere spiste sammen. Ting som viser at du husker ting fra dere traff hverandre er alltid et stort pluss for begge parter! Til gutta klær Skal du kjøpe klær, pass på å si at du syns det er sexy med slike klær. Helst i stilen med det han alerede går i. Da blir han mer mottakelig for din mening.' Smykker Dette er alltid vanskelig, ettersom du ikke må kjøpe smykker/ringer som for han til å virke puslete eller feministisk, eller for mandig. Det er en hårfin grense mellom kult og wanna-be Parfyme Skal du kjøpe en, pass på å prøve den på ham først og husk å si at det er en tennens lukt på den. Men alikevel, ikke få ham til å tro at med en gang du lukter på den, vil du ha sex. Verktøy Gå på biltema og kjøp et verktøy sett med ørten forskjellige typer skrujern som du aldri har sett før. Dette er garantert noe han ønsker seg, siden han ikke har dette fra før av. Det samme gleder hvis det er en drill av et eller annet slag. Bil-stæsj Dersom han har bil, kjøp en pakke Wonderbaum og pass på at undertøyet ditt matcher interiøret i bilen! Dersom undertøyet ditt nevnes i bilen og at det matcher, er hans kveld reddet Elektriske ting Gå inn i en butikk som selger mases elektriske duppe-ditter og si at du skal ha en gave til typen din. Så kjøper du den tingen du ikke forstår bæret av. Han blir garantert fornøyd Og Husk! Kjøp ting som h*n har sagt at h*n ønsker seg! Oppmerksomhet blir alltid belønnet,m såfremt at det er på en positiv måte Håper denne tråden hjalp litt dere som ikke helt vet hva dere skal kjøpe. Endret 20. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Mange gode forslag til "store" presanger til viktige dager osv.. Men sånn til vanlig tror jeg at det er småtingene som virkelig settes pris på. Små oppmerksomheter Yndligsblomsten hennes, eller plukk en bukett selv! Små oppmerksomheter, husk gjerne hva hun/han har snakket om eller ønsket seg eller trenger. Hva hun liker osv. Det slår iallefall an Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Til gutta: Klær, smykker og parfyme?! Skrujern? Slegge? Kompressor? Biljekk? Hva har skjedd med verden?! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Enig med Tharos_ Kan det ikke kjøpes på Biltema, Clas eller i elektronikkbutikker så blir jeg skuffet. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Oppdaterte listen med litt andre ting også nå! Happy innkjøp Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvis du ikke kjenner kjæresten din godt nok til at du vet sånn ca. hva du bør kjøpe så bør du kanskje bli litt mer kjent med kjæresten... Jeg for eks. kunne ikke tenkt meg noe form for verktøy, bil stuff, men kanskje en ny mp3 spiller De beste gavene er de du virkelig ønsker/trenger...! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Er du en romantisk type så les videre......... Dyrt: Hva med en helgetur til Lonon, Paris etc. Ingenting smelter et kvinnehjerte mer enn en flaske rødvin på en gatecafe i Paris. Har du nettopp fått bonus på jobb så kan en shoppingtur til London være gull verdt. Billig: Ta med dama på picnic, komplett kurv med stash + pledd koster rundt 500kr. Kjøp så inn masse god "picnic mat" og en rød/hvit vin. Finn en rolig plass (Helst ikke en park full av småunger). Edit: Leif Endret 20. mai 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er mann og elsker å få parfyme som gave. Sløser kanskje til tider litt med parfyme, så det går unna i svingene, men digger det. Fin tråd forresten. Stå på! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Til gutta: Klær, smykker og parfyme?! Skrujern? Slegge? Kompressor? Biljekk? Hva har skjedd med verden?! 8651869[/snapback] Word! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Til gutta: Klær, smykker og parfyme?! Skrujern? Slegge? Kompressor? Biljekk? Hva har skjedd med verden?! 8651869[/snapback] Word! 8654255[/snapback] Dersom du leser mitt første innlegg, vil du se diverse slike ting Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg vil si at ett brev hvor du skriver hva du føler for kjæresten din er noe av det beste du kan få og gi Det kan vel ingen være uenig i? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 jeg ønsker meg et digert ølglass Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 synnes gavekort er helt supert jeg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Til min bursdag fikk jeg en hel dag med shopping, cafe besøk og hans fulle oppmerksomhet. Jeg fikk kjøpe akkuratt hva jeg ville og han var med, og var interresert. Dessuten fikk jeg noe småting som jeg ikke viste om, ting jeg hadde sett på i diverse butikker. Så tok han meg med ut på middag på bursdagen. Skulle ønske jeg kunne fylle 18 hver uke Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Til min bursdag fikk jeg en hel dag med shopping, cafe besøk og hans fulle oppmerksomhet. Jeg fikk kjøpe akkuratt hva jeg ville og han var med, og var interresert. Dessuten fikk jeg noe småting som jeg ikke viste om, ting jeg hadde sett på i diverse butikker. Så tok han meg med ut på middag på bursdagen. Skulle ønske jeg kunne fylle 18 hver uke 8677878[/snapback] Veldig sikker på at du ville ha blitt lei av det i lengden, men det hørtes ut som en nydelig bursdag Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Var på nippet til rørende å lese ja EDIT: Leif was there Endret 23. mai 2007 av Tnn Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Men hva finner man på når man skal feire 6 mnd eller 1 år ++? Hva kjøper man? Endret 24. mai 2007 av mX_D Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Gavekort er best, da kan dem handle hva dem vil ha i motsetning til å få en gave dem bare ser symbolsk glede i :!: Evnt. som hun over, ta henne med ut og la henne handle det hun vil ha. (Det kan bli dyrt) Selve shoppingturen i seg selv kan bli et minnesmerke som gjør det verdt det. Koselig å dra på byen, spesielt i dyrebutikker Endret 24. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Iril Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Men hva finner man på når man skal feire 6 mnd eller 1 år ++? Hva kjøper man? 8690001[/snapback] Jeg antar at du er gutt jeg Du for heller rette på meg.. Det vil jeg no påstå er ganske enkelt i grunn. Dra til gullsmeden og se hva de har der.. Spør gjerne om hjelp. Smykke, armbånd eller ring. Stort sett alt passer bra Bare tenk på hva hun liker.. @ Databamse: det er MYE bedre med en gave som bare er symbolsk, enn å få gavekort. Gavekort er direkte trist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå