Gå til innhold

Noen med akvarium har inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
luret på om det er noen av dere som har akvarium..

Jeg startet for et årsiden med et 12 liters. Men siden det ble begrenset med plass "oppgraderte" jeg til en 128L.

Men det ble også ganske smått så nå har jeg et på 240 L.  :D

7623973[/snapback]

Hadde et 60 L akvarium i 3 år for 2 år siden. Solgte det videre til min søster, og har ikke fått betaling enda.. Hvilket akvarium har du da? Juwel? :)

Lenke til kommentar

hehe.. tror ikke du får det heller..

nei jeg har et akvalux eller hvordan det skrives.. kjøpte det på dahl's i moss.. kjempe pent.. sort kar med "tre"kledd armatur.. med sølv detaljer både toppen av armaturet og på søylene/stolpene på møblet.. :love:

ønsker meg et til da.. men, da jeg flyttet til ny leilighet forrige uke, var jeg glad jeg ikke hadde det.. brukte 3 timer på akvariumet den dagen.. me tømming, flytting av kar og oppstart igjen..

litt av en jobb :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, på rommet har jeg et akvarie på 110 liter til ørkenrottene mine som kommer på fredag :D Hjemme hos pappa har jeg et akvarie på 180 liter, men som jeg ikke orket å ta med når ejg flyttet - for å unngå krangel med min lillebror..

Hvilke fisker har du? Bilde?

Endret av sid_
Lenke til kommentar

Jeg har to akvarier for tiden. En 128 liter og en 160 liter. Hadde seks stykker for et halvt år siden, men solgte fire av dem fordi jeg var blakk. :whistle:

Har ett rammeakvarium og ett i acryl med runde hjørner fra Jebo.

160 liter:

Oppi har jeg 10 røde tigerbarber og en jeg ikke husker navnet på i farta.

128 liter:

Her har jeg 2 bolivianske sommerfugl-cichlider og to ancistruser. Har for tiden bare ett blått lys i fordi den hvite har ryki, og jeg har ikke fått somla meg til å kjøpe nytt.

Beklager for dårlige mobil-bilder, men jeg har ikke kamera.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
blir bilde når jeg får batteri i kameraet..

fin gibbiseps SID_.. :) hvor stor er den?

7654110[/snapback]

Ja, han er skikkelig flott! Han er ca 13 cm(bildet er ganske gammelt). Noe av skinnet hans har begynt å skalle av ser det ut som, med lysere partier under. Noen anelse om hva det kan være?

Lenke til kommentar

Jeg har et akvarie på 60 L. Rena trur jeg merke er...

Må kjøpe nytt filter til pumpa, er som en sump å ta i det som er i pumpa nå :p

Fiskene jeg har er noen gamlinger fra 3-6 år gamle :)

Nærbildet er av en stettetra, om jeg husker riktig.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
aGal: Du brude virkelig få en svart bagrunn til akvariet ditt. Det vil se 100 ganger bedre ut :) Ta svart papp eller en søplesekk og ducktape bakpå akvariet. Jeg brukte dekselet til høytalerne mine før jeg solgte dem.

7693645[/snapback]

Har tenkt på å ha noe bak der ja.. men har ikke kommet så langt at jeg har fått gjort noe.

Lenke til kommentar
aGal: Du brude virkelig få en svart bagrunn til akvariet ditt. Det vil se 100 ganger bedre ut :) Ta svart papp eller en søplesekk og ducktape bakpå akvariet. Jeg brukte dekselet til høytalerne mine før jeg solgte dem.

7693645[/snapback]

Prøv med cellofonfilm. jeg kjøpte blå på meny.. tror det kostet 20-30 kr el noe.. bruker den på 240 L, og da var det mye film igjen..

se på styggen til kjæresten min.. Red Devil

post-92528-1168512486_thumb.jpg

Endret av Pink-Action
Lenke til kommentar

*mine innlegg* (ja, vet vi har favorittter, men jeg skriver jo allikevel noe :p)

Vel, vi har ett 120L, og nå i det siste har det dukket opp en 4 knøttsmå fisker, der man ser en svart prikk som svømmer rundt, omtrent :p

Det er guppier, for de føder levende unger. De er nå satt i ett akvarie i akvariumet, en plastboks med mange små hull (det er en kjøpt, skikkelig, en).

Så snart har vi store feite guppier med fine haler :D

Vi har og neontetra, en algespiser som vi har hatt helt siden starten (den suger på glasset, og er gigantisk!), en bunnsnuser (den legger seg ofte opp ned på steinene som er som et slags tak, så har trodd den var død en million ganger).

Vi hadde og scalarer eller hva de heter. Slike høye, men tynne fisk. De la hele tiden egg på pumpen, og spiste de selv senere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...