brolle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har en Samsung 250Gb disk som E: i maskinen min som jeg egentlig skulle bare bruke til spesielle ting og til å lagre musikk som er rippet til Squeezeboxen min. Det som skjer er at jeg ser på egenskaper for E: at den kun er på 127Gb enda jeg faktisk vet at den er på 250Gb. Ser i diskbehandling at det er 104,89 Gb som er merket Utildelt så det er nok forklaringen men hvordan få den utildelte delen av disken til å bli en del av E:???? Endret 22. januar 2008 av brolle Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du har antagelig installert med en for gammel CD. Punkt 1: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sansynligvis må du nok ha servicepack til windows ja. Oppdater systemet ditt. Mulig du må repartisjonere disken i etterkant for å kunne slå sammen all plassen på disken til samme partisjon, da jeg neppe tror det vil gjøre automatisk. -Stigma Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ................ hvordan få den utildelte delen av disken til å bli en del av E:???? ......Jeg svarer for denne problemstillingen, men under forutsetninger så skal man: -åpne cmd -skrive...diskpart -skrive...list volume---du ser da volume E:\ med et nr -skrive...select volume ? ?=nr -skrive..extend Lenke til kommentar
brolle Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Her er det bare å bøye seg i støvet for wiberos.Så enkelt kan det altså gjøres...vips så var disken på 170Gb, som ogå er den plass som jeg har til overs.Tusen takk !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå