Runar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Som emnetittelen sier, er jeg på jakt etter noen som kan si seg villige til å låne meg denne filmen fram til fredag, senest lørdag. Grunnen er at jeg trenger den til særemnet mitt, og jeg har kommet alt for sent i gang, som vanlig. Jeg betaler selvsagt alt av frakt og slike nødvendige utgifter. Hvis tråden er feilpostet, beklager jeg, men dette forumet virket som det mest riktige stedet å plassere en slik tråd. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Du finner eks. filmen på Filmarkivet.no. Kjenner ikke til kvaliteten, men det koster i hvert fall 45 kr for å streame filmen. Endret 18. februar 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Du finner eks. filmen på Filmarkivet.no. Kjenner ikke til kvaliteten, men det koster i hvert fall 45 kr for å streame filmen. Interessant. Takk for tipset, men det beste hadde vært om jeg hadde fått tak i filmen i fysisk form, så jeg kan se den flere ganger uten å måtte betale for det. Jeg kan kjøpe den for rundt 300,- inkludert frakt, men jeg er redd den ikke kommer frem i tide. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Så vidt jeg ser har man tilgang til filmen i 24 t, men forstår godt at du ønsker filmen fysisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå