kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Her er ett bilder fra Danmark og Sverige denne sommeren, som ønsker kritikk, god eller dårlig. Begge er redigert i Adobe Photoshop Lightroom 2, om det å redigere bildene ikke er lov i bildekritikk delen av forumet, ber jeg om sletting av tråden. (Fant ikke noe regler på dette) Tatt med ett Canon EOS 400D Husker ikke helt navnet på objektivet i farten. Har det ikke i nærheten. Endret 6. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 god stemning i bilde. fine farger... syns hovedmotivet blir litt langt unna, vet ikke om det hjelper med en croop. men alt i alt et bra bilde! ps. Det er lov å rediger sin bilder her på bk. bare det er dine egne så går det bra. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Egentlig et fint bilde, men tror det hadde blitt sinnsykt kult med hvis husene hadde vært en strand og hav utover i bakgrunnen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ikke dumt. Prøve å redigere til noe sånt noe. Men det blir kanskje litt usansynelig. Paragliding over det åpne hav= kanskje ikke beste ideèn i danmark : P Men men. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det her syns jeg var tøft! Flotte farger, og kul siluett. Lenke til kommentar
akle Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Må si jeg elsker fargen og skyene på bildet. og fin siluett Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Takk for god kritikk folkens : D Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Her er ett bilder fra Danmark og Sverige denne sommeren, som ønsker kritikk, god eller dårlig.Begge er redigert i Adobe Photoshop Lightroom 2, om det å redigere bildene ikke er lov i bildekritikk delen av forumet, ber jeg om sletting av tråden. (Fant ikke noe regler på dette) Tatt med ett Canon EOS 400D Husker ikke helt navnet på objektivet i farten. Har det ikke i nærheten. rett opp horisonten (er jeg alene om å se skevheten her? ) og kapp toppen i det minste (widescreen format eller original format, men kutt toppen.) EDIT: hadde ikke bildet vært noe kult hadde jeg ikke kommentert. (så jeg liker altså bilde, dette er bare små plukk) Endret 9. september 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Jo det er litt skjevt. Kan prøve å rette på det når jeg kommer hjem. Takk for krtitikk forresten ^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Rett opp horisonten og press det sammen til ett panoramaformatbilde, med mindre svart og mindre himmel øverst. Om du ikke er enig, så gjør det gjerne for min del. Jeg vil se hvordan det blir! ^^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå