Gå til innhold

Creative Zen Tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte en stk Zen 8gb til dama. Og det jeg kan si om den, er vel stort sett bare positivt. Jeg har riktignok ikke fått testet den ordentlig ennå, men inntrykket jeg har fått, er meget positivt.

Jeg hr ikke testet øreproppene som fulgte med, men testet den med koss portapro. Jeg vil påstå at lyden var klar, god og høy.

Når det gjelder video har jeg kun fått testet den med musikkvideoer, og er egentlig meget fornøyd når det gjelder den delen også (både jeg og dama.)

Skjermen er sylskarp, med sine opptil 16,7 mill farger.

Det eneste minuset som jeg kommer på i farta er at knappene ikke har lys, så det er litt vanskelig å finne riktig knapp i starten hvis det er mørkt rundt deg.

Ellers er den imponerende liten, med imponerende god skjerm. :thumbup:

Edit: Glemte å nevnte at programvaren fungerer fint, og at man i tillegg kan laste over musikk/video ved "dra-og-slipp"-metoden i explorer.

Endret av Bojje1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

den kan bli nyttig om de fikser minnekortfunksjonen, fream til da er det en spiller der en av hovedfunksjonene er tilbakestående, bokstavelig talt

Lenke til kommentar
Hva er galt med minnekortet?

9639507[/snapback]

Du kan ikke kopiere filene mellom internminnet og minnekortet.

I natt så jeg og dama en episode scrubs på senga, på zen-en. Det fungerte helt greit, men skjermen er kanskje litt liten til å glo på den i lengden. Den er dog sylskarp.

Divx funker fint :)

9639740[/snapback]

Såfremt oppløsningen er 320x240 eller mindre.

Noen andre ting som ikke er bra; kan ikke ta opp fra radio, krever WMP (dukker altså ikke opp som en flashdisk).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg får ikke minsket oppløsningen på serier og sånn jeg legger inn, noen som har noen råd?

Ellers er jeg super fornøyd med denne spilleren, men gleder meg til å teste videofunksjonen;);)

Til dere som har vurdert å kjøpe Zen fremfor Nano: Gjør det!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...