Gjest Guest_jente20_* Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva hadde dere tenkt om at kjæresten deres hadde så følsomme bryster at det kunne gått for henne om de ble stimulert? flaut eller ok? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ville vel sagt o.k på det spørsmålet Jo flere følsomme punkter, jo bedre. Men det er jo viktig at de behandles på riktig måte. Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er da bare positivt, er det ikke? Jeg tar gjerne et par, om de er til salgs. Lenke til kommentar
Gjest J24 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sånn har jeg det også, og jeg elsker det. Min kjære er den ultimate puppemann, så vi nyter det begge to. Hvorfor skulle det være negativt egentlig? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er vel bare posetivt det. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva hadde dere tenkt om at kjæresten deres hadde så følsomme bryster at det kunne gått for henne om de ble stimulert? flaut eller ok? Strutt med puppene du. Tvilsomt at du finner en mann som skulle anse det som et problem. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sånn har jeg det også, og jeg elsker det. Min kjære er den ultimate puppemann, så vi nyter det begge to. Hvorfor skulle det være negativt egentlig? Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er bare et stort pluss! At jenta liker å bli befølt på puppene, gjør vel både gutten og jenta glad Lenke til kommentar
isprins Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sånn har jeg det også, og jeg elsker det. Min kjære er den ultimate puppemann, så vi nyter det begge to. Hvorfor skulle det være negativt egentlig? Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig... Det er veldig mange som sliter med at de ikke liker ditt eller datt, det er som regel rent psykologisk.. Jeg vedder 50 kroner på at om du legger ut bilde av puppa dine på nett med spørsmål om de er fine eller ei så vil veldig mange syns at de er fine. En må bare akseptere at ikke alle er 100% like, Tenk om alle hadde vært dønn like, så kjedelig verden hadde blitt! hilsen en "puppemann" Lenke til kommentar
Gjest G20 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sånn har jeg det også, og jeg elsker det. Min kjære er den ultimate puppemann, så vi nyter det begge to. Hvorfor skulle det være negativt egentlig? Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig... Kjæresten min er også sånn, og hun synes også at hun har for små pupper. Hva jeg tenker om saken? Coolest thing ever. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg ville nok sett på det som positivt Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Bryr meg lite om størrelse på pupper, om noe at de ikke er for store. At du er så følsom er bare et stort pluss, flere områder gutten kan stimulere jo bedre Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Den dagen jeg blir kresen på pupper, vil jeg ha mistet en del av meg selv... Litt mer on toipc: Bare et pluss Endret 22. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hva hadde dere tenkt om at kjæresten deres hadde så følsomme bryster at det kunne gått for henne om de ble stimulert? flaut eller ok? Do want! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig... Det er ingenting galt med små bryster. En kjæreste jeg hadde i mine "yngre dager" hadde ganske så små bryster. Men de hadde perfekt form og var sykt deilige. Da det ble slutt var jeg fortsatt veldig opphengt i små bryster, og jeg digget det. Etter hvert har jeg utvidet horisonten min, så nå liker jeg både smått og stort og alt i midten Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Strykebrett er hot! Send meg en pm hvis du vil på date! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig... Som dette? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg