Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har veldig følsomme bryster, flaut eller ok?

Gjest Guest_jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente20_*

Hva hadde dere tenkt om at kjæresten deres hadde så følsomme bryster at det kunne gått for henne om de ble stimulert? flaut eller ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn har jeg det også, og jeg elsker det.

Min kjære er den ultimate puppemann, så vi nyter det begge to.

Hvorfor skulle det være negativt egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig...

Lenke til kommentar

Fordi puppene er det eneste på kroppen min som jeg egentlig virkelig ikke liker:P De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig...

Det er veldig mange som sliter med at de ikke liker ditt eller datt, det er som regel rent psykologisk.. Jeg vedder 50 kroner på at om du legger ut bilde av puppa dine på nett med spørsmål om de er fine eller ei så vil veldig mange syns at de er fine.

En må bare akseptere at ikke alle er 100% like,

Tenk om alle hadde vært dønn like, så kjedelig verden hadde blitt!

hilsen en "puppemann" :)

Lenke til kommentar

Kjæresten min er også sånn, og hun synes også at hun har for små pupper. Hva jeg tenker om saken? Coolest thing ever. :)

Lenke til kommentar
De er små og det gjør alt sammen enda mer pinlig...

Det er ingenting galt med små bryster.

En kjæreste jeg hadde i mine "yngre dager" hadde ganske så små bryster. Men de hadde perfekt form og var sykt deilige. Da det ble slutt var jeg fortsatt veldig opphengt i små bryster, og jeg digget det. Etter hvert har jeg utvidet horisonten min, så nå liker jeg både smått og stort og alt i midten :D

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...