AT1S Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Ja, tittelen sier det meste. Hva synes dere om den såkalte "bjørnefitta"? Er det noe du ville gått med? Tror du det er på vei inn, eller har det aldri vært noe særlig? Et lite utvalg av "bjørnefitter"... Jeg vil ikke ha noen innlegg som fretser andre, eller bruken av pels. Hvis du er imot bruk av pels, har du ikke noe her å gjøre EDIT: La til "." i tittelen. Endret 1. januar 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) HUn jenta var søt med bjørnefitte på hue Den er sikkert ogd og varm, men den passer vel ikke til alle, noen er den vel kul på. Endret 31. desember 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg elsker BF`en min! hehe..maken til mere varm og god lue skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg elsker BF`en min! hehe..maken til mere varm og god lue skal man lete lenge etter. Ja, men synes du folk ser rare ut med dem på hodet. Det finnes jo forskjellige former og typer, men generellt. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg elsker BF`en min! hehe..maken til mere varm og god lue skal man lete lenge etter. Ja, men synes du folk ser rare ut med dem på hodet. Det finnes jo forskjellige former og typer, men generellt. Nei det synes jeg ikke. Jeg brukte min når jeg var ute på nyttårsaften ifjor. Mange som ville låne Er helt svart den jeg har. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Vel du spurte, så.... Er imot bruk av pels. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Kan ikke at jeg har sett så mye til dette i statene, så har spørsmål. Er de laget av akkurat det som navnet sier? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 tviler, men blir sikkert kalt det fordi de er like store og løse om en ekte bf Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Fikk bruke BFen alt for lite i militæret etter min mening, kjekkere hodeplagg når det er kaldt ute skal man lete lenge etter Men når jeg nå til daglig bor i Stavanger er det ikke akkurat noe behov for et plagg som varmer så mye. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Kan ikke at jeg har sett så mye til dette i statene, så har spørsmål. Er de laget av akkurat det som navnet sier? Haha, godt spm. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Syns de er riktig så kule på noen, men det kommer mye an på lua og personen/resten av stilen. Selv kjøpte jeg en i september, men jeg har bare brukt den to-tre ganger, på grunn av manglende kulde. Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Vel du spurte, så.... Er imot bruk av pels. Nå står det jo i begynnelsen av tråden at han ikke vil ha negative kommentarer om bruken av pels. Selv syns jeg det er ganske så kult, og det varmer nok i massevis! Selv har jeg selskinnsstøveletter, og jeg får stadig høre "stakkars selen", og jeg tenker på det selv også.. Men det er fremdeles de beste vinterskoene jeg noensinne har hatt. Gode og kjempevarme og gå med Min oppfatning er at pels er noe av det beste på varme, selv om man får dårlig samvittighet om man tenker på de stakkars dyrene. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Kommentaren om "ingen negativ omtale av pels" ble lagt til etter min kommentar var skrevet. Trådstarter hadde tydeligvis ikke tenkt seg nøye om hva han spurte om før han startet tråden. Det finnes idag fullgode syntetiske erstatninger som et alternativ til pels. Når man starter en tråd og spør åpent om folks mening hadde det vært fint om man respekterte ALLES innlegg, ikke bare de som passer inn i sin egen sneversynte verden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har en, utrolig digg å gå med.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Ser lite pent ut for min del. Men for all del, hvis ingenting annet ikke fungerer i kulda så er det bare å bruke. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Det eneste som er varmt nok syns jeg. Bruker det når det blåser og er dritkaldt. Har fake pels på den. Bryr meg ingenting om hvordan ser ut så lenge den fungerer bra. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er ingen stor fan av bjørnefitte, for å si det sånn. Det ser egentlig ikke ut, uansett hvor sminka og pen dama er som har på det, og når jeg har nok hår til at det varmer, drar jeg ikke på meg en slik gjenstand for at det skal bli en anelse varmere. Bjørnefitte? Nei. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 bruker det om det er grisekaldt. Varmer jo bra. Men ikke noe jeg vanligvis går i nei.....ser en anelse litt rart ut:D Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror ikke poenget med å ha den på seg er for å se så mye mer sexy og deilig ut akkurat! Det samme gjelder jo varmekjeldress. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Et par heller lite konstruktive innlegg er fjernet. Om dere ønsker å delta i tråden ser vi helst at bidraget i det minste har noe konstruktiv verdi for tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå