Gå til innhold

Bilderberg-gruppen og NWO


Anbefalte innlegg

I morgen møtes de igjen, Bilderberg gruppen som i all hemlighet møtes bak lukkede dører, for å diskutere den globale fremtiden. Det er kanskje ikke så rart at det er mistenkelig lite om Bilderberg i nyhetsmediene når de selv er tilstede på møtene.

 

Et utvalg av norske politikere og finanstopper møtes sammen med verdens maktelite under Bildenberg møtene. (Med Siv Jensen som møtedeltager i 2007) Der de diskuterer alt i fra oljeprisen til økonomiske relasjoner, i full hemelighet, uten dekning fra pressen. Dette er etter mitt syn et brudd på det demokratiet som vi i norge er så opptatt av. Hvorfor skal fremtiden diskuteres bak lukkede dører?

 

Organisasjonen ”The New World Order i Norge” (www.nwo.no) jobber blandt annet gjennom Bilderberg og trilateral-kommisjonen o.a. for å fremme agenda på global basis. NWO Norge jobber også for å oppnå regional makt gjennom lokale og rikspolitiske embeter, samt viktige roller i offentlig og privat næringsliv. Kort sagt, de er for et stort verdenssamfunn, med en global regjering, en valuta og fri handel. Hvem er de? Og vil de lykkes?

Endret av asandnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Organisasjonen ”The New World Order i Norge” (www.nwo.no) jobber blandt annet gjennom Bilderberg og trilateral-kommisjonen o.a. for å fremme agenda på global basis. NWO Norge jobber også for å oppnå regional makt gjennom lokale og rikspolitiske embeter, samt viktige roller i offentlig og privat næringsliv. Kort sagt, de er for et stort verdenssamfunn, med en global regjering, en valuta og fri handel. Hvem er de? Og vil de lykkes?

 

Can you spell fake? :)

 

Neida, flotters at du retter søkelyset på dem, men den norske nettsiden så veldig uoffisiell ut.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Norge har noe som helst de skulle sagt blant den gjengen der (Kristin Clemet, Egil Myklebust og Knut Vollebæk i år), men det er ikke til å stikke under en stol at disse udemokratiske foraene (Bilderberger, CFR og TC) har altfor mye makt.

 

På en liste som president Kennedy mottok over kandidater til å besette 82 av de viktigste postene i utenriksdepartementet var 63 personer CFR-medlemmer. 110 av de viktigste stillingene i Richard Nixons administasjon var medlemmer av CFR. I juli 1978 arbeidet 318 CFR-medlemmer i regjeringens tjeneste, som departementssjefer, statssekretærer, rådgivere, ambassadører eller med spesialoppdrag. Siden 1961 har alle USAs utenriksministre, 10 av landets 14 forsvarsministre og 11 av de 14 sjefene for CIA vært medlemmer i CFR.

 

Admiral Chester Ward, tidligere generaladvokat innen marinen, var medlem av CFR i 20 år, og har gitt en karakteristikk av CFR, slik han oppfattet det innenfra. "Once the ruling members of the CFR have decided that the US Government should adopt a particular policy, the very substantial research facilities of CFR are put to work to develop arguments, intellectual and emotional, to support the new policy, and to confound and discredit, intellectually and politically, any opposition".

Lenke til kommentar
for de som faktisk synes dette er verd se, gå inn på video.google og søk etter en film som heter zeitgeist

 

 

Zeitgeist er et dårlig eksempel. Finnes flere mer detaljerte-filmer der ute som er bedre.

 

Er mange av de filmene som jeg tror på mye av det som blir sagt men man skal selvfølgelig være kritisk også. Media lyver mer el like mye som mange av filmene. Vanskelig og tro på noe.

 

Jeg sammenligner utviklingen av verden med inforamsjonen som man får og se hva som virker mest logisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+12341842

Er det noe som ikke skremmer meg eller som jeg faktisk ikke bryr meg om så er det Bilderberg og NWO. Kan noen vennligst gi meg vanntette beviser på at NWO i det hele tatt eksisterer?

Lenke til kommentar
Er det noe som ikke skremmer meg eller som jeg faktisk ikke bryr meg om så er det Bilderberg og NWO.

 

Bilderbergerne er en samling av verdens rikeste og mektigste mennesker. De samles til konferanse en gang i året. Utvalgte politikere inviteres til å delta, for å innlemmes i deres planer. Til gjengjeld gjøres alt for å få disse politikerne inn i lederposisjoner.

 

Disse konferansene er topphemmelige. Absolutt ingen utenforstående får vite noen ting om det som blir diskutert der. Derimot er det antatt at det er en form for verdensherredømme som er målet.

 

Siv Jensen er ikke noe annet enn en marionett i dette spillet, men det bør ikke være noen hindring for å frata henne all tillit som politiker hvis hun ikke forteller hva som egentlig står på agendaen. Skal vi ha en ledende politiker her i landet, som forøvrig også kan bli vår neste statsminister, så bør vedkommende spille med åpne kort. Hvordan kan vi vite hva Siv Jensen egentlig står får, når vi vet at hun har deltatt på møter og konferanser som hun ikke har anledning til å referere fra?

Lenke til kommentar
Disse konferansene er topphemmelige. Absolutt ingen utenforstående får vite noen ting om det som blir diskutert der. Derimot er det antatt at det er en form for verdensherredømme som er målet.

Bortsett fra alle journalistene som har vært der, og de som jobber på hotellene de bor på, og slikt. Men de er selvsagt alle med på konspirasjonen.

Lenke til kommentar
Bortsett fra alle journalistene som har vært der, og de som jobber på hotellene de bor på, og slikt. Men de er selvsagt alle med på konspirasjonen.

"We are grateful to the Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years... It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."

- David Rockefeller, Bilderberg Meeting, June 1991 Baden, Germany

 

Relevant er også Operation Mockingbird

Lenke til kommentar
Siv var jo paa Bilderberg i 2006 og fikk vite at hun ville bli norges neste president/statsminister saa.

 

Hvor har du den informasjonen fra? Ingen vet hva som ble diskutert på dette møtet, bortsett fra møtedeltagerene. Det jeg stiller meg kritisk til, er en potensiell statsminister som deltar på på slike møter. Dette er veien til total ødeleggelse av vår frihet og vårt skjøre demokrati.

Lenke til kommentar
Forklar gjerne hvordan deltakelse på private møter ødelegger vår frihet og demokrati.

 

Skal vi ha en ledende politiker her i landet, som forøvrig også kan bli vår neste statsminister, så bør vedkommende spille med åpne kort. Hvordan kan vi vite hva Siv egentlig står får, når vi vet at hun har deltatt på møter og konferanser som hun ikke har anledning til å referere fra?

Lenke til kommentar
Da har du anledning til å ikke stemme på partiet hennes om du ikke tror hun som leder ikke er åpen nok. Hvordan går det ut over demokratiet? At du ikke får stemt på partiet du vil fordi du mener lederen ikke er åpen nok?

 

Som alle vet: ”demokrati betyr folkestyre”. Dersom demokrati virkelig betyr at folket skal styre, må det vel i det minste innebære at folket vet hva de valgte ledere bruker posisjonene sine til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...