khvm Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei folkens! Jeg fyller en del bensin på bilen min hver uke, og har kommet frem til at jeg trenger et kort hvor jeg kan spare penger/tjene opp poeng for hver gang jeg fyller bensin. Hvilket kort vil være best for meg? Som jeg har forstått det så tjener man mest pr. liter bensin på å ha et NAF-kort, men samtidig så er det avgift for å ha dette kortet. TRUMF-kortet derimot kan også benyttes i matbutikker o.l, men man tjener ikke like mye pr. liter. Da jeg selv jobber på en bensinstasjon (Shell), så ønsker jeg å fylle opp nettopp på Shell. Jet sies å være billigst, men er det egentlig det? Shell er til tider rimeligere på prisene, og her kan man jo fylle V-Power Fint om noen kan komme med noen tips/råd til hvilket kort som vil lønne seg å bruke. Finnes forresten også et slikt "Euroshell" kort, som skal lønne seg å bruke. Takker for svar. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvis du er medlem av noen arbeidslivsorganisasjon eller noe i den duren gir deg antagelig en aller annen deal med 30 cent av på literen. Tror vi får 35 øre av ihvertfall, uten å betale noe for kortet.. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Arbeidslivsorganisasjon? :S Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Arbeidslivsorganisasjon? :S 8932001[/snapback] Tenker der på fagforbund her? Selv er jeg medlem av finansforbundet, og får da 38 øre avslag hos Esso. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Coop har jo avslag på noen øre hos både Statoil og Esso. Sjekk coop.no Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tenkte på fagforeninger, dvs egentlig foreninger for profesjonelle type advokater og siv. øks. Tror vi får 35 øre på både Esso og Statoil på den måten. Statoil gir deg forøvrig gullkort som en av "deres beste kunder" om du klarer å bruke Mastercardet de gir deg for mer enn kr 20 000 på et år... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tenkte på fagforeninger, dvs egentlig foreninger for profesjonelle type advokater og siv. øks. Tror vi får 35 øre på både Esso og Statoil på den måten. Statoil gir deg forøvrig gullkort som en av "deres beste kunder" om du klarer å bruke Mastercardet de gir deg for mer enn kr 20 000 på et år... 8938172[/snapback] Dette kortet har jeg.. Med 56 øre/l på diesel, og 1kr 15øre/l avgiftsfri diesel begynner det å bli ganske bra. rabatt... Dessuten gunstige avtaler på leiebil, hotell, bredbånd, bilrekvisita mm.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da jeg selv jobber på en bensinstasjon (Shell), så ønsker jeg å fylle opp nettopp på Shell. Jet sies å være billigst, men er det egentlig det? Shell er til tider rimeligere på prisene, og her kan man jo fylle V-Power Sjekk med arbeidsgiver, om de har noen firmaavtaler på slike ting. Mange har gjerne det. Men hvorfor vil du absolutt fylle v-power? Etter min mening, bortkasta penger, siden denne vanligvis er vesentlig dyrere enn vanlig bensin (ihvertfall på Shell'en her jeg bor). Flere tester har vel også påvist liten eller ingen fordel med slik "superbensin". Pantera Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jet er helt klart billigst da du ikke har muligheten til og kjøpe en haug med drit inne på sjappa! Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Man skulle kanskje tro det, men bensinstasjoner tjener ikke spesielt mye på bensinsalget. Det er pølser som er den store pengemaskinen. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hydro Texaco har jo dette YX MasterCard kortet. Da får man 40øre rabatt per liter. Koster ikke noe å ha kortet. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Rabatten hos Hydro Texaco ble tatt opp i et forbruker program - at man kunne ikke regne med at rabatten var i forhold til pumpepris. Noen som vet hvordan det forholder seg nå ? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ubetjente stasjoner ligger ofte noen titalls øre under i pris. Da slipper du også å gå inn i butikken og betale/trekke bonuskort. Dessuten blir du ikke fristet av bensinstasjonens overprisede varer. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hydro Texaco mastercard. 40 Øre avslag på pumpepris Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sikker på at det er pumpepris? Så på TV2 hjepler deg for en god stund siden. Der fortalte de om ei dame som hadde et slikt kort, og alt virket veldig lovende. Problemet var bare at det ikke var x antall øre avslag fra pumpeprisen, men en annen pris som hun ikke fikk oppgitt. Med andre ord tjente hun svært lite på dette. Noen som har en fasit på dette? Goscinny Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Med Statoilkort via Advokatforeningen får du ihvertfall 35 øre per liter på PUMPEPRIS. Virker bra, ingen årsavgift... Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Med Statoilkort via Advokatforeningen får du ihvertfall 35 øre per liter på PUMPEPRIS. Virker bra, ingen årsavgift... 8993467[/snapback] La oss alle bli advokater. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Noen må jo gjøre noe nyttig også, så advokatene får noe å krangle om Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 http://www.365direkte.no/ 3,65% på bensin og 1% på alle andre varer. Dog bare et midlertidig tilbud. Dessuten kan du få spenn for å verve vennene dine... Du kan maks få 2000,- i "rabatt" i året. Dessverre har de den minst intuitive nettbank-løsningen jeg noen sinne har vært borti, men den trenger man jo ikke benytte seg av så lenge man ikke roter bort fakturaene de sender eller bare må teste ut alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå