Endrogaz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, jeg kom over det problemet at skjermen blir helt svart og ingenting skjer nå jeg skal spille Assasins creed. Og det skjer bare med det spillet. Altså, jeg kommer inpå XMB og trykker på Assassins creed "CD-en" som viser der, så kommer Playstation 3 opp i noen sekunder som normalt, også blir skjermen svart, og etter det skjer det ingenting. Og BTW AC virka helt fint på den forrige ps3n min....(filsystemet i HDD'n vart ødelagt på et vis) :/ Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 og andre spill funker som normalt? Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) backet du opp ditt gamle savegame fra den andre hardisken og prøver å fortsette med denne på den nye? hvis ja, prøv å slett den =) Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Nope, fikk ikke gjort det. Men det kan være noe sånt kryptering ting som jeg leste i brukerhåndboka, er ikke helt sikker. Men jeg får ikke oppdatert firmware så... Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 prøv og resette hvis du ikke har gjort det. (holde av knappen inne til du hører tre pip) deretter reformatere. vet ikke om noe annet som kan hjelpe. hva mener du med kryptering? hvorfor tror du det har noe med saken å gjøre? hva er det som står i brukerhåndboka da? fortell så knaskje vi blir litt klokere her =) Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har du oppdatert systemet? Veit ikke om det er igjen etter en eventuell HDD whipe jeg men... Kom en kunde innom butikken i stad hvor vi da oppdaterte systemet, og da funka det fint Riktignok fikk han jo byttet inn spillet til en ny, men hvis din allerede funket før :S Han ble ihvertfall storfornøyd og det blir nok sønnen hans også med en PS3 som funker til jul Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Joa, kan jo være noe i det du sier Dryzz. Men da har jeg ett problem, jeg har ikke internett på ps3'n, så jeg får ikke oppdatert den. Og det er bare assassins creed som ikke virker, de 2 andre spilla jeg har virker helt fint. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 sant, du skrev det tidligere, do'h! Er det ikke mulig å laste ned oppdatering på pc for å så overføre på PS3 da? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har du prøvd å slette selve game fila, ikke savefila? Sletter du denne sletter du også de innstillingene du har gjort i spillet og må installere det på nytt. Kan hende du får spørsmål om å laste ned oppdateringen på nytt også. Tror dette kan ordne det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) sant, du skrev det tidligere, do'h! Er det ikke mulig å laste ned oppdatering på pc for å så overføre på PS3 da? Dette kan gjøres ganske kjappt ved å følge denne siden HER ; Endret 24. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper det ordner seg Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har akkurat samme problemet. Har prøvd både med HDMI og Scart, men skjermen blir svart når jeg starter opp Assassin's Creed. (Eneste PS3 spillet jeg har). Funker fint med DVD, men altså ikke med dette spillet. Har ikke prøvd på noen FW update, da jeg nettopp fikk konsollen, men kan jo alltids prøve.. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg hadde samme problem når jeg skulle spille det. Koblet PS3'en på nett og lastet ned systemoppdatering. Når jeg startet Assassins Creed etterpå kom det melding om at det ville laste ned en spilloppdatering. Jeg gjorde det og da startet spillet som det skulle etterpå. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde og samme problemet tidligere i dag. UT3 og CoD4 funket fint, AC ga sort skjerm. Systemoppdatering fikset biffen. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Tusen takk for den oppdatering tingen Mala, gjorde som det sto i den guiden, og det funka etterpå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er godt å høre at ting gjikk seg til da ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå