ZenCo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hva er den beste parfymen? Både for menn og kvinner! Post slik: Navn: Produsent: Pris: Laget for: Beskrivelse: (ikke obligatorisk) Gjerne med bilde og eventuelle linker. Mvh Sindre... Visst du ikke bruker parfyme, vil jeg sterkt anbefale deg å bruke det! Det er garantert en drager til det motsatte kjønn, visst ikke de liker sovelukt/svettelukt/osv. da. Jeg kjenner mange som ikke bruker parfyme i hverdagen, og de blir mislikt etter hva jeg har fått høre etter de har gått.. Diverse linker: http://no.kelkoo.com/b/a/c_133501_parfyme_og_deodorant.html http://www.strawberrynet.com/ Endret 31. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Prøv denne fine søkemotoren, så skal du straks oppdage at det allerede finnes endel slike tråder. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Fant bare utdødde... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er ikke så veldig god på forskjellige parfymer men jeg tror det har noe å si hvordan kroppslukten din er og sånt for å få det til å lukte bra. Når jeg var i Paris så så jeg at man kunne få spesial lagd parfyme som passet perfekt til kroppen din. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Er ikke så veldig god på forskjellige parfymer men jeg tror det har noe å si hvordan kroppslukten din er og sånt for å få det til å lukte bra. Når jeg var i Paris så så jeg at man kunne få spesial lagd parfyme som passet perfekt til kroppen din. 6710426[/snapback] Tviler ikke... Folk som ikke bruker parfyme, lukter som oftest dårlig. Hvertfall det jeg har erfart Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde Hugo Boss: Boss In Motion, Blue Edition. Den lukta HERLIG! Synd jeg ikke har funnet ny. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Når du snakker om parfyme i tråden innebærer det også "eau de toilette" ? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Den perfekte parfymen som passer for meg passer ikke nødvendigvis for, slik som Adey sa. Du må rett å slett prøve "alle" for å finne den parfymen som passer din hud. Parfymen lukter som oftest annerledes ut fra flaska som når den er på huden din. Good luck Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Davidoff Silver Shadow Pris: Rundt 300,- (Tror jeg) Beskrivelse: Umm.. Den lukter godt? Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper? Håper dette hjalp dere til neste parfymekjøp Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Davidoff Silver ShadowPris: Rundt 300,- (Tror jeg) Beskrivelse: Umm.. Den lukter godt? Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper? Håper dette hjalp dere til neste parfymekjøp 6711084[/snapback] Tror jeg må prøve meg på den der.... Keep it up ppl! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tommy Hilfiger Blank flaske. Ca 400 spenn tror jeg. Konge <3 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: D&G Masculine Pris: (?) Vet ikke Beskrivelse: Lukter maskulint Den jeg kjøper: D&G Masculine(?) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Har flere jeg syns er gode: 1. Armani Mania. Definitivt den neste jeg kommer til å kjøpe. 2. Lancôme Miracle Homme. Liker denne også. 3. Davidoff Echo. Har denne nå; den er ok, men neppe noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Endret 20. august 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Jean Paul Gaultier Le Male Pris: Rundt 300 kr Beskrivelse: Lukter godt ? Den jeg kjøper: Ingen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Jean Paul Gaultier Le MalePris: Rundt 300 kr Beskrivelse: Lukter godt ? Den jeg kjøper: Ingen 6712140[/snapback] What he said.j Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Jean Paul Gaultier Le MalePris: Rundt 300 kr Beskrivelse: Lukter godt ? Den jeg kjøper: Ingen 6712140[/snapback] På tide å prøve noe nytt, kanskje? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Lacoste essential Pris: 3 eller 400 kr tror jeg. Beskrivelse: Frisk og temmelig ny parfyme, lukter utrolig godt. Den jeg kjøper: Ja? Finnes også i deodorant: Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Brukte denne før Navn: Mexx pure life Pris: 12-15 euro i Tyskland, ganske billig altså. Beskrivelse: Frisk lukt, ikke for sterk. Den jeg kjøper: Nei. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Navn: Lacoste essentialPris: 3 eller 400 kr tror jeg. Beskrivelse: Frisk og temmelig ny parfyme, lukter utrolig godt. Den jeg kjøper: Ja? 6712963[/snapback] Støtter den, betalte 300- for 40ml. Du får 100ml til 250,- på tax-free, så. Har også en Hugo Boss (100ml) og Christian Dior - Farenheit (også 100ml) som er ganske gode. http://dior.com/pcd/International/JSP/Libr...Z=1&pLANG=enall Hugo Bossen er i en grønn eske, med litt rødt på, litt under midten. Gode begge to, vet desverre ikke pris, da jeg fikk begge til bursdagen min idag. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg er jente og synes at Navn: Escada Sentiment Pris: 200-300,- ... er meget god! Edit: slenger med en til Navn: Cool Water by Davidoff Pris: Usikker Beskrivelse: Sitter lenge, det vet jeg av erfaring. En som arbeidet på ungdomsskolen som IT lærling brukte den og jeg kunne kjenne at han hadde vært i rommet før meg Endret 20. august 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå