El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Heisann! Fristelsen ble for stor da jeg så prisen på disse LCD-displayene og jeg kjøpt ett. Men problemet mitt er vel mer at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det og heller ikke vet hvor jeg skal plassere det. De fleste kjenner jo kassa mi, vis ikke ligger det et bilde under. Jeg er åpen for alle forslag! Edit: Utenom displayet trenger man: You need a printer port connector, a cable, connect the LCD and a software( freeware can download from net) Kan man ikke bare ta en printerport label og kutte den ene enden og lime på? Endret 4. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 DÆVEN for en pris!! Tror jeg må bestille no her gitt.. Du kan jo modde den inn i et tastatur da? Lage litt G15-faktor! =D Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 DÆVEN for en pris!! Tror jeg må bestille no her gitt..Du kan jo modde den inn i et tastatur da? Lage litt G15-faktor! =D 5248467[/snapback] Tror jeg sparer mitt Logitech tastatur jeg Ca. 80kr med frakt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm.. Finn et eller annet så du kan bygge inn LCD-skjermen? EN slags arm du kan sette på skrivebordet? Er jo grisesnedig det, istedenfor at den er "låst" fast til et kabinett. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm.. Finn et eller annet så du kan bygge inn LCD-skjermen? EN slags arm du kan sette på skrivebordet? Er jo grisesnedig det, istedenfor at den er "låst" fast til et kabinett. 5249591[/snapback] Det hadde jo vært grisetøft med en slags fritstående skjerm også. Skal tegne opp i SketchUP senere. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Fant ut at det er masse slike display op ebay. Jeg kanselerte min ordre for å lete litt lenger. Her kommer et lite knippe: -2x16 bokstaver -4x20 bokstaver -8x24 bokstaver Selv kjøper jeg display 2. (4*20 bostaver) Regner nesten med dette er samme displays som Hammar.no selger? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hva og hvordan får du eventuelt opp det du vil ha på disse lcd skjermene? tenkte jeg skulle lage meg en slags stue-pc innretning uten bruk av htpc... vil dette fungere på samme måten som displayene på disse? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hva og hvordan får du eventuelt opp det du vil ha på disse lcd skjermene? tenkte jeg skulle lage meg en slags stue-pc innretning uten bruk av htpc... vil dette fungere på samme måten som displayene på disse? 5250665[/snapback] Du velger helt selv hva som skal stå på skjermen. Det du spør om står også i annonsen å ebay Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 kjøpte fire stykker jeg..... får sikkert brukt de til noe fornuftig Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 det jeg tenkte på er hvordan jeg får stats på forskjellig på lcd displayet. finnes det programvare for det? viss jeg vil at sangen som spilles i windown media player eller itunes vises på displayet, får jeg det til? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Her finner du det du trenger, men jeg har hørt at jar....lcd... ett eller annet skal fungere bedre. Fikk loddet sammen displayet mitt i dag, har ikke fått prøvd det ennå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 4 stk. ja! Hvilke da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nesten så billig at jeg også skulle kjøpt noen da Bare høre med pappa om jeg får låne visakortet da Tror det blir en 3-5stk da, trenger jo noen til senere også da... Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 lurer på om det funka? sikkert å bestille derifra? takker for svar Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Da har jeg også bestillt, noen som vet hvor lang tid det tar før man får varene? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sendes fra Hong Kong så tror vel du kan regne en to ukers tid? Èn om du er heldig.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 lurer på om det funka? sikkert å bestille derifra? takker for svar 5261616[/snapback] Jada, Ikke noe tull når jeg bestile i alle fall. Sendes fra Hong Kong så tror vel du kan regne en to ukers tid? Èn om du er heldig.. 5263558[/snapback] Jeg fikk mine harddiskkjølere på 3dager, fra samme selger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det var jo ikke verst da! Kanskje de sender fra et mer lokalt lager.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Det var jo ikke verst da! Kanskje de sender fra et mer lokalt lager.. 5263743[/snapback] Stod Hong Kong på stemplene på frimerkene da. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare ett spørsmål, hva mer trenger man enn det LCD displayet for å få vist noe tekst på det? Bare en loddebolt, loddetinn og noen kabler, elr er det noe annet man trenger? Mvh. Truls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå