Gå til innhold

Hvor og hva kan jeg gjøre med et LCD-display?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fristelsen ble for stor da jeg så prisen på disse LCD-displayene og jeg kjøpt ett. Men problemet mitt er vel mer at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det og heller ikke vet hvor jeg skal plassere det. :hmm:

De fleste kjenner jo kassa mi, vis ikke ligger det et bilde under. Jeg er åpen for alle forslag!

Edit: Utenom displayet trenger man: You need a printer port connector, a cable, connect the LCD and a software(

freeware can download from net)

Kan man ikke bare ta en printerport label og kutte den ene enden og lime på?

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Finn et eller annet så du kan bygge inn LCD-skjermen? EN slags arm du kan sette på skrivebordet? Er jo grisesnedig det, istedenfor at den er "låst" fast til et kabinett.

5249591[/snapback]

Det hadde jo vært grisetøft med en slags fritstående skjerm også. Skal tegne opp i SketchUP senere.

Lenke til kommentar
hva og hvordan får du eventuelt opp det du vil ha på disse lcd skjermene? tenkte jeg skulle lage meg en slags stue-pc innretning uten bruk av htpc... vil dette fungere på samme måten som displayene på disse?

5250665[/snapback]

Du velger helt selv hva som skal stå på skjermen. Det du spør om står også i annonsen å ebay :)

Lenke til kommentar
lurer på om det funka?

sikkert å bestille derifra?

takker for svar

5261616[/snapback]

Jada, Ikke noe tull når jeg bestile i alle fall.

Sendes fra Hong Kong så tror vel du kan regne en to ukers tid? Èn om du er heldig.. :)

5263558[/snapback]

Jeg fikk mine harddiskkjølere på 3dager, fra samme selger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...