Gå til innhold

Hva skjer med Home ?

Avean

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller hva i huleste skjer med Home ? Det skulle jo egentlig komme ut høsten 2007. Vært i utvikling helt siden 2005 dette her og ingenting å høre.

Edit: Virker som open beta er planlagt senere i år, så tydeligvis at Home ikke blir lansert før 2009. Helt ufattelig tragisk siden dem har reklamert for dette så lenge nå som en vital del av PS3.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier det bare igjen jeg, til lengre tid de bruker å på lage det og utbedre det, desto bedre og mer "avansert" vil det så bli. Dette kan man bare ta som GTA spillene. De bruker årevis på å lage de, og er jo faktisk noe av de mest avanserte spillene. Derimot fotball spillene fra EA-Games, er jo det samme hvert år.

Så for min del, tar jeg ikke det tungt å kunne vente på noe bra. Men det at de lovpriser og reklamerer om lansering da og da, og alikevell ikke det skjer, gjør meg litt bitter da.

Lenke til kommentar

firmware 2.5 kommer vel i neste uke. home open beta 1.00 i slutten av november. tipper en del av forsinkelsen kommer av at de venter på at utviklerene skal bli ferdige å utvikle deres områder. har home betaen og ser klart potensiale. men nøkkelen er helt klart innholdet. og der mangler betaen det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...