killkid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ser at det er veldig populært å casemodde nå for tiden.. Så jeg skal gi dere en idé til fortvilte sjeler som ikke finner på noe akuratt nå. Lag en fluffy pc, en fluffy pc er på en måte pels som du legger rundt hele kabinettet ditt.. Jeg selv har laget fluffy høytalere i Lime/Irr grønn pels, ble sinnsykt fett! Skal sende bilder når jeg kommer hjem Det som er kult da er at det er nesten ingen som har fluffy pc, så du får noe unikt! Som ingen andre har gjort før Okey så hvis det er noe spørsmål så bare spør! Nå har jeg satt igang dere små troster som skal snart ut å fly! Fly with the wind or else the gravity will get you! Lenke til kommentar
Fluffinator Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Done and done :!: Sånn ble det Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid Lenke til kommentar
killkid Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Done and done :!: Sånn ble det Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid 9292925[/snapback] Ja kan bli sjefs hvis det blir gjort gjennomtenkt.. Pluss du må ha en farge som tar litt av Ikke bare stock svart Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Done and done :!: Sånn ble det <snip> Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid 9292925[/snapback] Ja kan bli sjefs hvis det blir gjort gjennomtenkt.. Pluss du må ha en farge som tar litt av Ikke bare stock svart 9293051[/snapback] Hvor kjøper du forresten "pels"? Kan godt gå og skinne et eller annet dyr, men vil helst ha annen farge. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Done and done :!: Sånn ble det <snip> Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid 9292925[/snapback] Ja kan bli sjefs hvis det blir gjort gjennomtenkt.. Pluss du må ha en farge som tar litt av Ikke bare stock svart 9293051[/snapback] Hvor kjøper du forresten "pels"? Kan godt gå og skinne et eller annet dyr, men vil helst ha annen farge. 9294033[/snapback] Du kan gjør som meg når jeg pimpet høytalerene.. Går på ikea og kjøper sånn over trekks laken til dyner og slikt i barne avdeling.. slice opp pelsen sånn som du vil ha det.. Funker fett og koster bare 200 kr.. Lenke til kommentar
Fluffinator Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg tok katten min, vrengte rævhølet på den og tredde'n over kabinettet... neida! Jeg kjøpte pels på den lokale husmorbutikken (Aner ikke navnet, men dem solgte garn og sånen ting!) og 2m2 pels og en tube tekstiklim av noe slag kostet omtrent 300 spenn tror jeg. Endret 16. august 2007 av Fluffinator Lenke til kommentar
bZrk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 http://www.dump.no/files/96edf514fd78/Bildke_7.jpg bilde av pcn jeg mekka. dårlig bilde menmen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dette er ikkje noko arbeidslogg, men eit ferdig prosjekt og flyttes derfor til case-mods. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette har også blitt gjort av en annen bruker på forumet i prosjektet Playboy Bunny til axelh. Han hadde en litt bedre farge enn deg, den skriker liksom etter oppmerksomhet. Hver sin smak Goscinny Lenke til kommentar
killkid Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Her er høytalerene mine ^^ Stolte over de ja Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Pelsgarn @ QXL.no Er det sånn "pels" de har auksjon på der som brukes rundt kabinetter og lignende? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har faktisk hatt lignende idè. Trekke det med rosa pels, og legge ved et komplett sovesett for LAN. Pute på siden ( Gjøre det behagelig med tanke på kanter), + utbrettbart liggeunderlag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå