Gå til innhold

Forventninger og forhåpninger til "Zodiac"

JacEr

Anbefalte innlegg

"Zodiac" har premiære 18. Mai, og er en ny film fra David Fincher (Fight Club, Se7en). Filmen handler om en seriemorder i San Francisco-området som drepte en haug mennesker i 60 og 70-årene. Med på rollelisten er blandt annet Mark Ruffalo (Eternal Sunshine), Jake Gyllenhaal (Brokeback) og Robert Downey Jr.(Kiss Kiss, Bang Bang).

Link til IMDb.

Personlig gleder jeg meg, syns det har vært tynt med kvalitet på seriemorder-filmer de siste årene, men med Fincher og en sterk rollebesetning peker det ihvertfall i riktig retning. Tviler på at dette er en gjeng som takker ja til et prosjekt uten tyngde.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog.

8070319[/snapback]

Hvor har du sett elendige anmeldelser når den bare har vært ute siden i går i statene? Og kan noen svare på hvorfor vi i NOrge må vente så forbanna mye lenger enn alle andre. Tilogmed Sverige får se filmen 4.april!

Lenke til kommentar
Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog.

8070319[/snapback]

Er forresten en video her der Fincher snakker om Final Cut og Zodiac.

Lenke til kommentar

Jeg har absolutt høye forventninger til filmen, men det er noe ved traileren som gir meg en liten misstanke om at denne filmen kanskje ikke blir på høyde med Finchers beste.

Jeg håper filmen blir bra, da det hadde vert fint å se en skikkelig triller av en seriemorder film som vi vet mannen bak Seven kan lage.

Lenke til kommentar

8070319[/snapback]

Hvor har du sett elendige anmeldelser når den bare har vært ute siden i går i statene?

8070359[/snapback]

Hmm. Det var de første anmeldelsene på Rotten Tomatoes, men nå ser det jo bra ut faktisk. Nice.

Lenke til kommentar

Fiasko tror jeg det ikke blir. Den anmeldelsen jeg tittet litt på nevnte at lengden var et problem 160 minutter og at det skjedde lite...

Men vi får se, en Fincher film har en tendens til å bli bedre og bedre jo flere ganger man ser den, så jeg skal ikke kappe hodet av ham hvis den ikke lever opp til forventningen ved første titt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...