JacEr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) "Zodiac" har premiære 18. Mai, og er en ny film fra David Fincher (Fight Club, Se7en). Filmen handler om en seriemorder i San Francisco-området som drepte en haug mennesker i 60 og 70-årene. Med på rollelisten er blandt annet Mark Ruffalo (Eternal Sunshine), Jake Gyllenhaal (Brokeback) og Robert Downey Jr.(Kiss Kiss, Bang Bang). Link til IMDb. Personlig gleder jeg meg, syns det har vært tynt med kvalitet på seriemorder-filmer de siste årene, men med Fincher og en sterk rollebesetning peker det ihvertfall i riktig retning. Tviler på at dette er en gjeng som takker ja til et prosjekt uten tyngde. Endret 3. mars 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. 8070319[/snapback] Hvor har du sett elendige anmeldelser når den bare har vært ute siden i går i statene? Og kan noen svare på hvorfor vi i NOrge må vente så forbanna mye lenger enn alle andre. Tilogmed Sverige får se filmen 4.april! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. 8070319[/snapback] Er forresten en video her der Fincher snakker om Final Cut og Zodiac. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har absolutt høye forventninger til filmen, men det er noe ved traileren som gir meg en liten misstanke om at denne filmen kanskje ikke blir på høyde med Finchers beste. Jeg håper filmen blir bra, da det hadde vert fint å se en skikkelig triller av en seriemorder film som vi vet mannen bak Seven kan lage. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Blandede anmeldelser på IMDb. Spent på hva ratinga blir, kommer vel neste gang de oppdaterer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En av mange remakes.. Har sett 1 tidligere remake av denne og var ikke imponert av den. Håpe denne gir meg noe mer da. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. 8070319[/snapback] Hvor har du sett elendige anmeldelser når den bare har vært ute siden i går i statene? 8070359[/snapback] Hmm. Det var de første anmeldelsene på Rotten Tomatoes, men nå ser det jo bra ut faktisk. Nice. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Trailern så bare rar ut. Håper ikke det blir en fiasko fra Fincher, som har gitt oss mesterverket Se7en. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fiasko tror jeg det ikke blir. Den anmeldelsen jeg tittet litt på nevnte at lengden var et problem 160 minutter og at det skjedde lite... Men vi får se, en Fincher film har en tendens til å bli bedre og bedre jo flere ganger man ser den, så jeg skal ikke kappe hodet av ham hvis den ikke lever opp til forventningen ved første titt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. 8070319[/snapback] David Fincher's most accomplished film to date is a true-crime masterpiece about the Zodiac, an enigmatic serial killer whose random approach to murder terrified Northern California throughout the late '60s and early '70s. Methodical and mesmerizing, the picture flirts with a three-hour run-time, features realistic depictions of senseless slaughter, and builds to an incomplete conclusion that is only satisfying when taken in context (for those unaware, the infamous cold case remains unsolved to this day). Jeg tror den blir fantastisk. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gleder meg.. Synes det er synd at det tar så lang tid før den kommer til Norge. En skam! Men det blir sikkert veldig god underholdning! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Filmen har fått elendige anmeldelser, så jeg vet ikke hvor mye jeg har å se frem til. Gøy å se en ny film skutt på Viper og klippet i Final Cut dog. 8070319[/snapback] David Fincher's most accomplished film to date is a true-crime masterpiece about the Zodiac, an enigmatic serial killer whose random approach to murder terrified Northern California throughout the late '60s and early '70s. Methodical and mesmerizing, the picture flirts with a three-hour run-time, features realistic depictions of senseless slaughter, and builds to an incomplete conclusion that is only satisfying when taken in context (for those unaware, the infamous cold case remains unsolved to this day). Jeg tror den blir fantastisk. 8081324[/snapback] Du så kanskje ikke innlegget mitt over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jepp, jeg gjorde det, etterpå Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blandede anmeldelser på IMDb. Spent på hva ratinga blir, kommer vel neste gang de oppdaterer. 8070690[/snapback] Den er nå på 8,1. Vanskelig å ikke glede seg nå. =D Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Filmen har ikke noe entydig svar på hvem Zodiac-morderen egentlig var, men gir følelsen av at man tror man vet svaret. Å løse gåten var imidlertid aldri noe mål da arbeidet med filmen startet. Dette kan minne om Memories of Murder. Jeg gleder meg i alle fall, til tross for en relativt "paff" trailer. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 For en stund siden så jeg en annen Zodiac-film som var til leie på en eller annen mix-kiosk. En kamerat sa at dette var en film fra ofrenes synsvinkel eller noe? Anbefales den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå