Gå til innhold

K750i med flightmode (igjen)

Nilz1

Anbefalte innlegg

Hei!

Begynner med å forklare at jeg har søkt i forumet og er like klok, går det ann eller ikke å flashe K750 med sw som gjør at den får flightmode osv?

Det finnes mange som mener noe om dette men jeg har lest og lest (også på esato og mobile-review) og noen mener det går, noen mener det ikke går, noen mener det har vært mulig osv.

Kan noen som virkelig har gjort det forklare meg hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må flashe den med softwaren til SE W800i, da denne er helt lik K750i sin, bare at du får flightmode og Walkman funksjon. :) Tror dette er noe som unlock.no kan fikse blant annet.

7586068[/snapback]

Hadde håpet å få til dette selv :(

Lenke til kommentar

7586124[/snapback]

Så fiks det selv da. Gå til WOTANSERVER og last ned klienten som lar deg flashe ny firmware. Her finner du listen over hva du kan gjøre med din telefon.

Grunnen til at noen sier at det ikke går er at du må ha en telefon med CID36 Du kan finne ut om du har CID36 ved hjelp av WOTAN-klienten. Bare last ned og koble til telefonen og programet vil fortelle deg dette før du trenger å kjøpe credits. Du må også installere flash driverne fra SE. Disse finner du på sonyericsson.no

Lenke til kommentar

7586124[/snapback]

Så fiks det selv da. Gå til WOTANSERVER og last ned klienten som lar deg flashe ny firmware. Her finner du listen over hva du kan gjøre med din telefon.

Grunnen til at noen sier at det ikke går er at du må ha en telefon med CID36 Du kan finne ut om du har CID36 ved hjelp av WOTAN-klienten. Bare last ned og koble til telefonen og programet vil fortelle deg dette før du trenger å kjøpe credits. Du må også installere flash driverne fra SE. Disse finner du på sonyericsson.no

7586697[/snapback]

Takker, skal prøve så snart jeg får tak i telefonen.. Testa på min W800 og det fungerte der (altså finne ut vilken versjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...