Gå til innhold

Finn Dine favoritter fra Urørt!

Jaukim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svarte Dæven er ett tulleprosjekt som kammeraten min har.. Gammalmanns blod og oppkast dedikerte han til bestefaren sin da han hadde lungebetennelse  :innocent:

5600493[/snapback]

Var da ganske bra til å være et tulleprosjekt, kankje det hadde blitt litt bedre om kammeraten din hadde forandret tekstene. :!:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=24065 dette er det sykeste jeg har funnet til nå!

Lenke til kommentar
Var da ganske bra til å være et tulleprosjekt, kankje det hadde blitt litt bedre om kammeraten din hadde forandret tekstene. :!:

5600537[/snapback]

han har laget det som parodi på black metal :!: derfor han har sånne tekster.. han spiller alle instrumentene selv og brødrene synger backup vocals.. hehe

Lenke til kommentar
Må vel nesten anbefale mitt eget band da, nemlig Krast. Selv om jeg ikke spiller med dem for tiden er det jo fortsatt jeg som spiller på låtene.

5600799[/snapback]

En av de bedre bandet jeg har hørt fra uhørt, det er sikkert og vist, litt rare navn på tittelene på sangene men men.

Er du vokalisten i bandet?

Lenke til kommentar
Må vel nesten anbefale mitt eget band da, nemlig Krast. Selv om jeg ikke spiller med dem for tiden er det jo fortsatt jeg som spiller på låtene.

5600799[/snapback]

En av de bedre bandet jeg har hørt fra uhørt, det er sikkert og vist, litt rare navn på tittelene på sangene men men.

Er du vokalisten i bandet?

5600880[/snapback]

Takk! Vel, tekstene er jo relativt rare de og, så... Jeg spiller gitar. Det er søstra mi som er vokalisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...