MGS3 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hallo. Jeg lurer på hvilket sanger som dere hører på når dere jogger/sykler? Kan vær all slags sjangrer Endret 2. april 2006 av MGS3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg hører som regel på noe med mye energi. Dette er som regel ekstremmetal eller trance. Artister som går igjen: - Anorexia Nervosa - Deicide - Nile - Blood Red Throne - Ferry Corsten - Jurgen Vries - Kai Tracid - Ayumi Hamasaki - HINOI Team - Hardcore Synth Orchestra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Albumet 'Steal This Album!' av System of a Down er perfekt for jogging. Endret 2. april 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Albumet 'Steal This Album!' av System of a Down er perfekt for jogging. 5853643[/snapback] Hypnotize funker her i gården Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Mange hører på Techno o.l. når de trener (tips?), men det gjør _ikke_ jeg bare så det er sagt.. Hører vel skjelden på musikk når jeg trener, men det du liker å høre på med litt drag (hva heter det?) i er jo sikkert godt nok Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Albumet 'Steal This Album!' av System of a Down er perfekt for jogging. 5853643[/snapback] Hypnotize funker her i gården 5853698[/snapback] Har ikke trent til Hypnotize, men når jeg tenker meg om så har nok det albumet gode rytmer til slikt og. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hørte på en sang fra Chimaira i dag (Nothing remains) og den funket ganske bra! Skal se om jeg kan få tak i "Steal this album" i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 mozart........... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Japan Break Industries. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 rage against the machine foo fighters audioslave in flames muse porcupine tree ...noe av det jeg setter på når jeg trener. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Liker hawkwinds Warrior at the Edge of Time til jogging. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Å trene til Scooter er ganske så greit. Musikken suger, men rytmene er gode. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Å trene til Scooter er ganske så greit. Musikken suger, men rytmene er gode. 5860867[/snapback] hadde jeg hørt på scooter mens jeg jogga, er det stor fare for at turen hadde endt i grillen på nærmeste semitrailer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hadde jeg hørt på scooter mens jeg jogga, er det stor fare for at turen hadde endt i grillen på nærmeste semitrailer. 5860970[/snapback] Derfor forbeholder vi scooter til styrketrening vi :!: Trente mye til scooter før. Nå går det mer i mørk metal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Trente mye til scooter før. Nå går det mer i mørk metal. 5861172[/snapback] BWAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Fint å kunne glede deg. edit: Får legge til at det ikke er noe jeg er stolt over :!: Endret 3. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Selv synes jeg Finntroll er god musikk å trene til (kjører mye snowboard til det). In Flames som er nevnt tidligere er også bra. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vet ikke om det er akkurat det du er ute etter, men når jeg er ute og jibber/står på langrenn så hører jeg på veldig mye "underground" rock, altså mindre kjente band. En start er jo å sjekke tracklisten til SSX On Tour (bare søk på google etter "SSX On Tour Tracklist") eller andre spill. Spill med litt fart i har som regel musikk som passer til det du er ute etter. Tony Hawk spillene, SSX, NFS mm. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg synes Iced Earth funker utrolig bra. Spesielt Dante's Inferno, og The Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå