MGS3 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hva hører du på når du trener? jeg hører på dream theater for det meste, men alt som er litt progresivt, og up tempo er helt greit for meg! (Bands sånn som cob, noe av maiden er også genialt) hva med deg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ang. proggressiv musikk så anbefaler jeg ikke sånn sær progressiv musikk med syke rytmer til trenning, slike rytmer er UMULIG å jogge til! God musikk å trene til er musikk med energi i. Norther(siden du liker CoB) Slipknot In Flames(deres nyeste saker, funker best til trenning, selv om det gamle er best ) Sinna thrash metal gir masser av energi: Lamb of God (litte progressivt) Slayer Machine Head Pantera Arch Enemy ..osv Min personlige favorittplate er System of a Down - Steal This Album! Masse masse energi! De er også litt progressive Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 takker for svar! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 St.Anger plata er favoritten min når det kommer til trening. Sint energirik musikk, med stødig og bra rytme. ellers fungerer mye techno/trance til trening også. har hørt mange scooter sanger under trening ja Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg hører vel på det treningstudioet spiller.. men personlig ville jeg satt på Daft Punk. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 kan ikke høre på St.Anger..hater de trommene, mn ja, cd'en kan vær go til trening.. scooter er veldig bra treningsmusikk som du nevte! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Punk, ikke bråkete, men litt dance/techno aktig Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) *Jeezz.. Dobbelpost * Endret 17. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Survivor med Eye of the tiger du dududu dudu du du du dudu du du du BA BA BA Eye of the tiger.... It's the eye of the tiger it's the thrill of the fight Raising up to the challenge on arrival.... Setter deg i "Rocky Balboa-mode" Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ratm, foo fighters, green day, koRn, metallica, system of a down, slipknot, muse, franz ferdinand, the hives også sanger som survivor - eye of the tiger, the killers - somebody told me, blur - song 2 m.fl Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sikkert geit med Eye Of The Tiger, bare du ikke misbruker den som han Halfdan... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg foretrekker klassisk musikk når jeg jogger, er inne i en wagnerperiode akkurat nå. runner's high med digert orkerster på øret fungerer veldig bra... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 prøv iron maiden - the loneliness of the long distant runner hvis dere trenger "motivasjon" midt under trening! genial jogge/sykle sang syns jeg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 er jo selvfølgelig enig med det Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 kom ikke som en bombe Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Punk, ikke bråkete, men litt dance/techno aktig Dance/techno-aktig punk? Hæ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kom ikke som en bombe :!: Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Liker høyt tempo, presser tidene ned. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det finnes jo sånne "Work Out" cd'er med sanger som har høytt tempo. Hører på det som går på NRK MP3... Hvis personen som står bak kassa på treningstudioet er kjip, spiller de bare P4 (trafikkvarslingen, halvpatetiske intervjuer og gamle slagere fra 70/80 tallet) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Punk, ikke bråkete, men litt dance/techno aktig Dance/techno-aktig punk? Hæ? Ja, jeg greier hvertfall ikke trene til noe særlig "normal" rock eller metal når jeg trener.. (Selvom det er sjeldent.. ) Som punk mener jeg da litt av; Green Day Bloodhound Gang Offspring litt av The Misfits litt av Daft Punk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå