Gå til innhold

Forslag: Skille ut trådstarters poster

Anbefalte innlegg

Hva med å skille ut trådstarters poster på en eller annen måte gjennom tråden, f.eks. at trådstarter sine poster får en bakgrunn som er et snev mørkere.

Er det f.eks. en som vil ha hjelp hadde det vært greit å lettere kunne se poster skrevet av denne personen, hva personen har forstått av tidligere innlegg og hva som burde presiseres nærmere.

Interessant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg heller er ute etter er mer makt til trådstarter, men noe slikt blir jeg vel bedt av forumstyret om å ta opp med IPB? Men hva er poenget med det når det ikke er i drifts intensjon å oppgradere? :shrug: Men forslaget er forsåvidt en god ide og støttes.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Det jeg heller er ute etter er mer makt til trådstarter, men noe slikt blir jeg vel bedt av forumstyret om å ta opp med IPB? Men hva er poenget med det når det ikke er i drifts intensjon å oppgradere? :shrug: Men forslaget er forsåvidt en god ide og støttes.

7065354[/snapback]

Jeg synest av trådstarter skal kunne stenge sin egen tråd...

Denne idêen er jo god, men mange topicer er ikke bare et spørsmål, som f.eks SO!

Det går jo selvfølgelig an å la denne være i OT-baren da seff, altså dette med trådstarters lille egen bakgrunn... Det hadde jo funket, men jeg tviler på dette blir noe av... ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...