chil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 altså noen blir slettet, mens andre nermest identiske får leve.. feks får leve"Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?" http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463129&hl= Mens feks blir stengt "Favorittsang akkurat i dag..." http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226202&hl= Hva er grunnen til dette? jeg er ikke ute etter å krangle, bare å få en tilbakemelding på hvorfor det er slik!.. takk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis du har en klage på en moderator og/eller avgjørelsen til en, så ta kontakt med den aktuelle personen via Personlig Melding (PM) her på forumet. Fører ikke dette frem, eller du av en eller annen grunn ikke ønsker å konfrontere den aktuelle moderatoren, så kan du kontakte forumstyret. E-postadressen er [email protected]. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Uten at jeg kan komme med noen definitive svar, så har det vel også litt med kvaliteten på postene i filmtråden å gjøre. Man poster gjerne grunner og bakgrunnshistorier der som gjør det litt mer intressant enn bare å poste navnet på en sang+artistnavnet... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 QUOTE (@kd @ 23/09/2005 : 17:08) Hvis du har en klage på en moderator og/eller avgjørelsen til en, så ta kontakt med den aktuelle personen via Personlig Melding (PM) her på forumet. Fører ikke dette frem, eller du av en eller annen grunn ikke ønsker å konfrontere den aktuelle moderatoren, så kan du kontakte forumstyret. E-postadressen er [email protected]. han ville bare vite hvorfor det var slikt, og eg vil egentlig ivte det samme, derfor synest eg personelig at spørsmålet kan fortsette i denne tråden OT: har tidligere klagd sakelig til [email protected] men fikk ikkje svar, ca 2 mnd siden e-mailen blei sendt. de synst eg e litt slapt. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 QUOTE (@kd @ 23/09/2005 : 18:08) Hvis du har en klage på en moderator og/eller avgjørelsen til en, så ta kontakt med den aktuelle personen via Personlig Melding (PM) her på forumet. Fører ikke dette frem, eller du av en eller annen grunn ikke ønsker å konfrontere den aktuelle moderatoren, så kan du kontakte forumstyret. E-postadressen er [email protected]. Dette svaret kommer du og andre med hele tiden. Men dette er et ganske generelt spørsmål som ikke gjelder en spesifikk moderator/sak. Skal jo få bruke denne tilbakemeldinger om forumet kategorien til noe. Håper på svar i denne tråden da jeg også syntes det er rart at noen telletråder får leve mens andre må stenges. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er ikke meningen å forskjellsbehandle. Vi prøver å reagere så likt som mulig på like tråder, men her har det tydeligvis vært en glipp eller så er det andre grunner enn "telletråd" som gjorde at den ene ble stengt. Vi diskuterer dette internt nå så vi skal få en mer rettferdig og konsekvent politikk på dette i fremtiden. Det kan nok ta litt tid å komme frem til en skikkelig og gjennomtenkt avgjørelse på dette så inntil videre gjør jeg ingenting med de to trådene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 QUOTE (White Fox @ 23/09/2005 : 19:52) QUOTE (@kd @ 23/09/2005 : 18:08) Hvis du har en klage på en moderator og/eller avgjørelsen til en, så ta kontakt med den aktuelle personen via Personlig Melding (PM) her på forumet. Fører ikke dette frem, eller du av en eller annen grunn ikke ønsker å konfrontere den aktuelle moderatoren, så kan du kontakte forumstyret. E-postadressen er [email protected]. Dette svaret kommer du og andre med hele tiden. Men dette er et ganske generelt spørsmål som ikke gjelder en spesifikk moderator/sak. Skal jo få bruke denne tilbakemeldinger om forumet kategorien til noe. Jeg ba ikke om at tråden skulle bli stengt, jeg bare informerte om hvordan man skal gå frem hvis man har en klage. Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 det er ingen klage, jeg bare lurer på hva hw.no mener om dette. Dvs hva politikken er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 QUOTE (chil @ 23/09/2005 : 17:48)feks får leve"Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?"http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463129&hl=Mens feks blir stengt "Favorittsang akkurat i dag..."http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226202&hl= Den første tråden du linker til er ikke en evigvarende tråd som favorittsang-tråden. Når man har postet sitt bidra, er man liksom ferdig. Dessuten legger den i mye større grad opp til diskusjon, ettersom det er en mye større greie å ha sett samme film utallige ganger (pga...), kontra hvilken sang man tilfeldigvis liker akkurat i dag. Favorittsang-tråden hadde ingen ende. Dessuten er ikke den første tråden du linker til en telletråd i samme forstand, mener jeg. Man kan spør "hvorfor" og få et mye mer utdypende svar (bl.a. fordi en film er en mye større "ting" enn en enkelt sang). Yndlingssang gjennom tidene hadde vært en helt annen topic. Da måtte man ha begrunnet seg med annet enn "jeg vet ikke, jeg var bare i det humøret i dag". Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg poster noe jeg nevnte internt angående dette; Man kan ikke la telletråder gå i evig tid. Til slutt blir det fullt av aktive telletråder. Når man har tellt nok, bør vel tråden stenges. Alderen til forumbrukerne, høyden til forumbrukere osv. utvikler seg. Telletråder handler ofte om nøyaktig slike ting som utvikler seg. Om en telletråd stenges kan det vel opprettes en ny telletråd et halvt år etter. Da får man et mer nøyaktig resultat, og man slipper å se to år gamle resultater i listen. Bare mitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg