herpel Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Var innom WoW forumet, var en tråd der som ble stengt med kommentaren 'telletråd'. Hva vil det si? Er det en tråd som ikke gir mening og bare er til for at folk skal få postcounts? Ellers må jeg bare si tusen takk for et fantastisk forum, mye bra informasjon å få ut fra alle ildsjelene som driver dette og hjelper til. Har vært medlem i 4 år selv om jeg ikke er aktiv på 'new topic' fronten eller 'replies' er jeg innom hver dag og leser. Keep up the wonderful work! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg vet ikke hvor langt et år er for deg, men det står da at du er registrert 09/08/2003 og i dag er det 18/09/2005. Dvs at du bare har vært medlem i litt over 2 år Og, ja. En telletråd er akkurat hva du selv sier. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En telletråd er en tråd der brukerene bare sier hvor mange sange de har, hvor mange timer de hører på osv. Altså generelt vissvas som ingen egentlig bryr seg om. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Litt småpinlig å innrømme det, men etter min backpackertur som varte ganske lenge var ikke hukommelsen god nok til å huske alle brukerkontoer og passord på sider rundt omkring. Laget bare en ny konto her. Fant ut at et standard brukernavn men forskjellige passord var greit for meg.. tihii.. Men takk for svaret =) Edit: Brukerkontorer -> brukerkontoer Endret 18. september 2005 av herpel Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er dumt å bare stenge tråden da, de får jo postcounten.. Burde heller slette topicet, eller hvertfall flytte det over til Off Topic Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg