Gå til innhold

Musikk til spinning

tore_v1

Anbefalte innlegg

Dama holder på å lage musikkprogram til spinning.. Og, jeg vil jo gjerne være litt behjelpelig, selv om mine favoritter ikke kommer helt gjennom der.. (Div rap pg pink floyd, etc..)

Hun er ganske bestemt på at det ikke skal være for "rocka", prøvde meg på blant annet Superman av Goldfinger, noe jeg hadde syklet som en helt til, men det ble visst litt for mye.. Dere tar drivet..

Så, noen forslag?

Hun har brukt en del DJ tiesto vet jeg, litt Moby, hun er spesielt glad i en remix av en Tom Jones sang, husker dessverre ikke hva den het..

EDIT: Chicane ft Tom Jones; Stoned in Love het den sangen.. Den er visstnok veldig fin til spinning :thumbup:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carola - Mickey :tease:

DJ Mangoo - Eurodancer

Queen - Bicycle race

Bonnie Tyler - Holding Out for a Hero

Colonne sonore - She's a maniac

Junior Senior - Moove your feet

Benjamin Theves - Texas

Dj Dean - Play it hard

John Parr - St. Elmo's Fire

Mihai Traistariu - Tornero

Helena Paparizou - OK

Trans-X - Living On Video

Saft - 3-2-1

Run Dmc Vs Jason Nevins - It's Like That

Salt'n Pepa - Push it

Corona - Be My Lover

Bambee - Bam Bam Bam :love:

Lenke til kommentar

Hvem er det hun har spinning for da? Det kommer veldig ann på målgruppen, hun kan ikke tenke bare på seg selv:-) Burde være såpass variert at det kan slå ann hos de fleste. Når jeg er på spinning vil jeg høre skikkelig med bass, og gjerne litt rocka låter. Blir det sånn dårlig trance, så dabber det bare av. Værste jeg hører er Ravi o.l da mister jeg helt viljen til å gi litt ekstra...

Lenke til kommentar
Værste jeg hører er Ravi o.l da mister jeg helt viljen til å gi litt ekstra...

7228207[/snapback]

Enig i den.

Pakito - Living on Video og Hi Tack - Say Say Say får i alle fall meg i støtet når jeg trener.

Lenke til kommentar

Hun kjører en del variert musikk, og holder seg unna den verste trance-"crap'en" (subjektiv mening, tror det er nok diskusjoner rundt dette, så vennligst hold det saklig :p)

Hun har aldri brukt Ravi, så du er på trygg grunn, Hanne :)

Mange gode forslag, takker for alle innspill. Det er midten hun trenger mest input på, langkjøringen eller hva det kalles. Ingen spinning-fan selv, men man hjelper da til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...