tore_v1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dama holder på å lage musikkprogram til spinning.. Og, jeg vil jo gjerne være litt behjelpelig, selv om mine favoritter ikke kommer helt gjennom der.. (Div rap pg pink floyd, etc..) Hun er ganske bestemt på at det ikke skal være for "rocka", prøvde meg på blant annet Superman av Goldfinger, noe jeg hadde syklet som en helt til, men det ble visst litt for mye.. Dere tar drivet.. Så, noen forslag? Hun har brukt en del DJ tiesto vet jeg, litt Moby, hun er spesielt glad i en remix av en Tom Jones sang, husker dessverre ikke hva den het.. EDIT: Chicane ft Tom Jones; Stoned in Love het den sangen.. Den er visstnok veldig fin til spinning Endret 5. november 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GiGi D'Agostino - You Spin Me Round Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Disco - Bee Gees - Techno - Staying Alive Erik prydz Call On Me Earth Wind & Fire - Disco Inferno Booty Bass - Shake that ass bitch2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:uma9keztsq7q Daft punk - Voyager. Skikkelig "tung" og fast beat som er perfekt til klatring av topper. (Jeg har hatt x antall spinningtimer. Jeg er ikke helt på bærtur) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Carola - Mickey DJ Mangoo - Eurodancer Queen - Bicycle race Bonnie Tyler - Holding Out for a Hero Colonne sonore - She's a maniac Junior Senior - Moove your feet Benjamin Theves - Texas Dj Dean - Play it hard John Parr - St. Elmo's Fire Mihai Traistariu - Tornero Helena Paparizou - OK Trans-X - Living On Video Saft - 3-2-1 Run Dmc Vs Jason Nevins - It's Like That Salt'n Pepa - Push it Corona - Be My Lover Bambee - Bam Bam Bam Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem er det hun har spinning for da? Det kommer veldig ann på målgruppen, hun kan ikke tenke bare på seg selv:-) Burde være såpass variert at det kan slå ann hos de fleste. Når jeg er på spinning vil jeg høre skikkelig med bass, og gjerne litt rocka låter. Blir det sånn dårlig trance, så dabber det bare av. Værste jeg hører er Ravi o.l da mister jeg helt viljen til å gi litt ekstra... Lenke til kommentar
FM Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Værste jeg hører er Ravi o.l da mister jeg helt viljen til å gi litt ekstra... 7228207[/snapback] Enig i den. Pakito - Living on Video og Hi Tack - Say Say Say får i alle fall meg i støtet når jeg trener. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hun kjører en del variert musikk, og holder seg unna den verste trance-"crap'en" (subjektiv mening, tror det er nok diskusjoner rundt dette, så vennligst hold det saklig ) Hun har aldri brukt Ravi, så du er på trygg grunn, Hanne Mange gode forslag, takker for alle innspill. Det er midten hun trenger mest input på, langkjøringen eller hva det kalles. Ingen spinning-fan selv, men man hjelper da til.. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 kanskje noe fra disturbed. hmmm, ja!! meaning of life. den er morsom til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå