ErlendTheBackflip Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg er en gutt på 14 år som kan baklengst salto på bakken vis jeg tar fart, jeg klarer det stillestående men da må jeg ta hendene i bakken! Jeg trenger bedre spenst for å klare å ikke ta hendene i bakken! Noen gode tips om hvordan jeg kan få bedre spenst? Takk for svar! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ta spenst hopp Lenke til kommentar
agony Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 finnes egne sko for å bedre spensten, eller så de mener, utenom det og trening, har jeg lite å tilføre. Men lurte på, hvordan tar du fart for å ta baklengst salto? Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Tar fart, slår hjul og deretter saltoen..Hvordan det? Lenke til kommentar
agony Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ah, sånn ja, tenkte bare på å løpe, også så klare å vri seg rundt for salto, klarte liksom ikke se det for meg i hodet Edit; fant denne, gir litt info i allefall. link Endret 6. februar 2006 av agony Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Trampoline, God ide..Men har ikke trampoline på vinteren.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har god spenst og regner med at den kommer ifra av å spille basket. Men om du skal drive med skikkelig spensttrening så anbefales å løfte noen vekter å hoppe, eller så har du at du er står i huk posisjon og hopper opp. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hopp mye på trampoline på sommeren (Øv mye på saltoer) og begynn med basketball. Slik fikk jeg spensten min. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du mener: Løper - Tar araber, deretter salto ? ;P Lenke til kommentar
intheass Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og når du tar hendene nedi heter det flik-flak Skal du lære stillestående baklengs så er det aller beste trampoline. Når jeg gikk på turn før kunne jeg ta flere baklengser etterhverandre stillestående, det klarer jeg ikke nå. Det har med at teknikken har forsvunnet etter at jeg sluttet å hoppe trampoline og gå på turn. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Trene spenst... Lag deg noen hinder, sånn tre fire etterhverandre...Hopp så høyt du kan, dermed bruk all energi... Hopp opp ei lang trapp, hopp flest mulig trinn om gangen... Ta stillestående hoppframmover, land først på ene foten, sats videre, land på den andre og se hvor langt du kommer... I spenst trening er maksimal utnyttelse av msukler samt lange og gode pauser tingen! I følge treningslæreboka mi vartfall... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hinke i trapper er også en god idè! et par trinn om gangen.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det du gjør: Stå rolig og håpp og ned. Ikke mere enn 5 cm over bakken, så tar du 2 spensthopps, så 4, så 6, så 8, så 10 så 12, og ned igjenn! Da får du god spenst etter en stund Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvis du et lav/kort, begynn med volleyball Da skal du nok få god spenst Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Enkle spens øvelser som er nevnt ovenfor er nokk det mest effektive! Bruke mest mulig engrgi og gode pauser! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hoppetau hjelper også Lenke til kommentar
agony Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hoppetau er en enkel og grei måte å bedre den på ja. Her har du litt inspirasjon. http://www.snabbstart.com/film/otrolig-kampsportare.aspx Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvis du et lav/kort, begynn med volleyball Da skal du nok få god spenst 5578989[/snapback] Så du tror de spiller volleyball og får god spenst ? Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vis du skal ta baklengs salto stillestående på bakken, må du satse alt du har....Det gjorde jeg, å nå klarer jeg det lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå