Mojo Pin Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Sliter litt med sorte ringer rundt øynene. Flere som har samme problemet, og vet hvordan man eventuelt kan unngå, redusere eller gjemme det? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 En garantert vinner; få mer søvn. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Finnes kremer som man kan ta på under øynene som skal hjelpe... Men om det er helt den store effekten har jeg ingen peiling på. Er du jente så kan jo sminke også rette litt opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er du jente så kan jo sminke også rette litt opp. 7710114[/snapback] Dette gjelder også for gutter. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) En garantert vinner; få mer søvn. 7707244[/snapback] Vell jeg er selv ofte mørk under øynene, uansett om jeg sover 10-12 timer. Kjøpte "ZIRH Restore" på et parfymeri for ei lita stund sia, påfører et tynt lag under øynene om morgen og ettermiddag. Dette fungerte heeeelt prima på meg iallefall Endret 13. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Når jeg er trett eller stresset, kan jeg ofte bli svart under øynene. Kan det motvirkes? Underskudd på søvn kan være årsak til svarte ringer og poser under øynene. Når man er trett, blir nemlig musklene slappe. Huden rundt øynene er tynn, løs og ettergivende, og det betyr at væskeopphopning i kroppen synes best der. Med alderen mister bindevevet under øynene dessuten elastisiteten, og det gjør problemet større. Men først og fremst er svarte ringer og poser under øynene arvelig. Sunt levevis kan forebygge svarte ringer. Dessuten kan man sove med hodet høyt for å unngå væskeopphopning. Kilde: Illustrert Vitenskap, spørsmål og svar. Endret 13. januar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 En garantert vinner; få mer søvn. 7707244[/snapback] Vell jeg er selv ofte mørk under øynene, uansett om jeg sover 10-12 timer. Kjøpte "ZIRH Restore" på et parfymeri for ei lita stund sia, påfører et tynt lag under øynene om morgen og ettermiddag. Dette fungerte heeeelt prima på meg iallefall 7713296[/snapback] Det må prøves. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 En garantert vinner; få mer søvn. 7707244[/snapback] Vell jeg er selv ofte mørk under øynene, uansett om jeg sover 10-12 timer. Kjøpte "ZIRH Restore" på et parfymeri for ei lita stund sia, påfører et tynt lag under øynene om morgen og ettermiddag. Dette fungerte heeeelt prima på meg iallefall 7713296[/snapback] Det hørtes fint ut! Er dette dyrt eller? Tar det lang tid før det fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Koster nå 300 NOK for ei lita tube så relativt dyrt vil jeg si den er. Dog så smører man på rimelig lite så ved bruk 2 ganger daglig holder den sikkert i 2-3 måneder. Jeg merket forandringer ganske fort allerede den første uken Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det var jeg som postet som guest *blooper* Endret 14. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Koster nå 300 NOK for ei lita tube så relativt dyrt vil jeg si den er. Dog så smører man på rimelig lite så ved bruk 2 ganger daglig holder den sikkert i 2-3 måneder. Jeg merket forandringer ganske fort allerede den første uken 7722636[/snapback] Okei! Men blir man på noen måte avhengig av det? Slik at man blir enda mørkere rundt øynene dersom man slutter å bruke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå